Hvor kan man få lavet denne tattovering om??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
18 svar
4 synes godt om
2. marts 2013

Stumpe27

Jeg har denne på min arm som er snart 10 år gammel.. fortryder den inderligt og vil gerne have lavet den om til et mønster så man ikke kan se den samt mine to pigers navne.. Og bor i fr.værk i nordsjælland så det skal ikke være længere væk end kbh
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

o1Mutte

Stumpe27 skriver:

Jeg har denne på min arm som er snart 10 år gammel.. fortryder den inderligt og vil gerne have lavet den om til et mønster så man ikke kan se den samt mine to pigers navne.. Og bor i fr.værk i nordsjælland så det skal ikke være længere væk end kbh

Jeg ville gå ned i de nærmeste tattoshops og høre dem ad, og også med en pris Det ville nok også være nemmere hvis du havde en tegning el. lignede af det du vil ha lavet i stedet

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

o1Mutte skriver:

Jeg ville gå ned i de nærmeste tattoshops og høre dem ad, og også med en pris Det ville nok også være nemmere hvis du havde en tegning el. lignede af det du vil ha lavet i stedet

Okay ja ved ikke lige hvad det skulle være for en det skulle bare være et mønster der dækkede den tatto jeg har nu tør ikke kaste mig ud i at tegne en selv det er jeg ikke god til

Anmeld

2. marts 2013

o1Mutte

Stumpe27 skriver:

Okay ja ved ikke lige hvad det skulle være for en det skulle bare være et mønster der dækkede den tatto jeg har nu tør ikke kaste mig ud i at tegne en selv det er jeg ikke god til

Synes bare det er en god ide at finde en som du ikke vil fortryde ligesom denne Prøv at Google lidt og kig nogle igennem Det vil være ærgerligt hvis du sidder her igen om 10 år og har fortrudt den nye

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

o1Mutte skriver:

Synes bare det er en god ide at finde en som du ikke vil fortryde ligesom denne Prøv at Google lidt og kig nogle igennem Det vil være ærgerligt hvis du sidder her igen om 10 år og har fortrudt den nye

har lige kigget på goggle men umiddelbart er der ingen der lige interesserer mig

Anmeld

2. marts 2013

o1Mutte

Stumpe27 skriver:

har lige kigget på goggle men umiddelbart er der ingen der lige interesserer mig

Så vil jeg nok foreslå dig at opsøge en tattovør. Og vis ham din tattoo. Han vil kunne komme med forslag om hvilke tattos der vil kunne dække den, og komme med skitser.

Men synes stadig du skal finde ud af om du vil have, tribal, blomster, eller noget helt andet, så han har noget at gå ud efter

Anmeld

2. marts 2013

o1Mutte

Stumpe27 skriver:

Prøv at søg '' cover up tattoo '' i Google billeder Der er mange forskellige

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Stumpe27 skriver:

Kan ik lade være at smile lidt... "Never again"

Sørg for at finde en du ikke fortryder så *S*

Jeg kan anbefale Miks Tattoo tæt ved hovedbanegården.

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

MorDk skriver:

hehe ja det var dengang man var 18 og BARE skulle have en tatto men er blevet anbefalet old barber shop i københavn den fra tv det skulle være nogen rigtige dygtigere tatovør

Anmeld

2. marts 2013

Stumpe27

MorDk skriver:

hehe ja det var dengang man var 18 og BARE skulle have en tatto men er blevet anbefalet old barber shop i københavn den fra tv det skulle være nogen rigtige dygtigere tatovør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.