Kan man bowle med en 2,5 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

emsaroto

Sagen er den, at vi er på besøg ved min far, og i aften kommer min lillesøster også, som lige har haft fødselsadag. 

Også er min far og hans kone i gang med at finde ud af noget med at komme ud og bowle, og jeg tænker bare .. Kan Oskar mon være med til det? 

Synes det er en smule træls, for vil jo heller ikke bare lukkes ude pga. det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

FamilenStorm

emsaroto skriver:

Sagen er den, at vi er på besøg ved min far, og i aften kommer min lillesøster også, som lige har haft fødselsadag. 

Også er min far og hans kone i gang med at finde ud af noget med at komme ud og bowle, og jeg tænker bare .. Kan Oskar mon være med til det? 

Tror ikke han kan være med til at bowle..

Men vi har haft Alberte med ud at bowle da hun var 2 år og nogle måneder.. Vi havde Ipad'en med, hvor jeg havde hentet et bowling spil og så skiftede vi til at gå lidt rundt med hende og prøve nogle af de andre ting der var der..

Anmeld

2. marts 2013

emsaroto

FamilenStorm skriver:

Tror ikke han kan være med til at bowle..

Men vi har haft Alberte med ud at bowle da hun var 2 år og nogle måneder.. Vi havde Ipad'en med, hvor jeg havde hentet et bowling spil og så skiftede vi til at gå lidt rundt med hende og prøve nogle af de andre ting der var der..

jeg har ikke en iPad  

Og jeg er alene med Oskar, så jeg skal nok hele tiden gå frem og tilbage med ham. 

Anmeld

2. marts 2013

Noahmor

emsaroto skriver:

Det kan de sagtens. Noah var kun lige fyldt to første gang han bowlede. De har sådan et stativ de kan ligge kuglen op i, så de bare skal skubbe til den. 

noah og jeg bowlede bare under samme navn, så når han ikke gad skyde, så skød jeg.

Anmeld

2. marts 2013

sandra0108

Jeg havde min dreng med ud, at bowle da han var knap 3 år :-)

Anmeld

2. marts 2013

Maja_4000

Caroline var med ude og bowle for et år siden .. Så der var hun 1 år og 2 måneder Hun bowlede jo ikke særlig meget .. Men hun var med når hun ville og ellers kunne hun få meget tid til at gå med at løbe op og ned af en rampe som var lige bag vores bane (men Oskar er jo noget ældre, så han er nok lidt sværere at imponere med sådan noget )

Synes du skal give det en chance .. Om ikke andet er det vel kun en times tid og så er det "overstået"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.