Hvor mange har prøvet testen InteliGender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
11 svar
5 synes godt om
2. marts 2013

molle85

Jeg har prøvet for sjov at købe den der test Intellingender som viser barnes køn. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer her inde der har prøvet den og om den viste rigtigt

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Miss Church

molle85 skriver:

Jeg har prøvet for sjov at købe den der test Intellingender som viser barnes køn. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer her inde der har prøvet den og om den viste rigtigt

Maria

Gud jeg viste slet ikke man kunne købe sådan en test  

Fedt hvis det virker  Men hvad gør den mon, hvis det er tveæggede tvillinger med forskelligt køn? 

Anmeld

2. marts 2013

molle85

Miss Church skriver:

Gud jeg viste slet ikke man kunne købe sådan en test  

Fedt hvis det virker  Men hvad gør den mon, hvis det er tveæggede tvillinger med forskelligt køn? 

Jo jo det kan man, min veninde prøvede den da hun ventede sin datter og der svarede den rigtigt..

Ja se det var et mebget godt spørgsmål..

Det tror jeg måske ikke den vil kunne svare på

Anmeld

2. marts 2013

Miss Church

molle85 skriver:

Jo jo det kan man, min veninde prøvede den da hun ventede sin datter og der svarede den rigtigt..

Ja se det var et mebget godt spørgsmål..

Det tror jeg måske ikke den vil kunne svare på

Ej hvor spændende. Om det så er fordi den "ved" det eller om det bare er fordi der er 50% chance for at det er rigtigt.. Det er jo lige det

Men det kunne være sjovt at lave en afstemning, hvis der er mange som har prøvet det 

Anmeld

2. marts 2013

molle85

Ja hvordan laver jeg sådan en her inde?

Anmeld

2. marts 2013

stm2812

molle85 skriver:

Maria

Har godt nok heller aldrig hørt om sådan en test.. Men hvis den virkelig virker, så er det da lidt smart. man er jo så nysgerrig omkring det.

Hvad ligger sådan en i prismæssigt egentlig?

Anmeld

2. marts 2013

Nemesis

ja prøvede den og den viste rigtigt.

Anmeld

2. marts 2013

L83

molle85 skriver:

Maria

Jeg har prøvet den. Den viste en dreng og skal have en son

Anmeld

2. marts 2013

Sabsy

Er du gravid??

Anmeld

2. marts 2013

Kindfed

Jeg vil lige nævne til andre interesserede, at den virker ikke, hvis man har PCO

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.