Permanet hårfjerning af hår på ryg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Piger

Af hensyn til min mand har jeg valgt at være anonym...

Sagen er den at han har en god gang hårvækst på ryggen og er rigtig træt af det.. Vi har snakket meget om permanent hår fjerning..

Har været inde og kigge priser og er egentlig ikke fordi det er vildt dyrt.. Men kan så se på nettet at der måske ikke er så gode erfaringer med det, problemet er bare at de debatter og artikler jeg har fundet er mellem 6 og 7 år gamle, så tænker om det kunne være blevet bedre siden?

Er der nogle af jer der har erfaringer med permanent hår fjerning? Virker det??

På forhånd tak for hjælpen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Hej Piger

Af hensyn til min mand har jeg valgt at være anonym...

Sagen er den at han har en god gang hårvækst på ryggen og er rigtig træt af det.. Vi har snakket meget om permanent hår fjerning..

Har været inde og kigge priser og er egentlig ikke fordi det er vildt dyrt.. Men kan så se på nettet at der måske ikke er så gode erfaringer med det, problemet er bare at de debatter og artikler jeg har fundet er mellem 6 og 7 år gamle, så tænker om det kunne være blevet bedre siden?

Er der nogle af jer der har erfaringer med permanent hår fjerning? Virker det??

På forhånd tak for hjælpen..

Det virker bestemt. Hvis du går til en autoriseret klinik fx i forbindelse med en hudlæge og får lavet behandlingerne med laser. Jo mørkere hår jo bedre effekt. Det kan dog hurtigt blive dyrt, da en behandling nemt vil koste omkring 1200-1300 kr og der skal formentlig 6-8 behandlinger til før hårerne er helt fjernet.

I Aarhus kan jeg varmt anbefale hudlæge Ulla Søderberg, som har en klinik som laver laser i forbindelse med hendes praksis. 

http://www.cutis.dk

Held og lykke med projektet:-)

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Asta&Alfred skriver:

Det virker bestemt. Hvis du går til en autoriseret klinik fx i forbindelse med en hudlæge og får lavet behandlingerne med laser. Jo mørkere hår jo bedre effekt. Det kan dog hurtigt blive dyrt, da en behandling nemt vil koste omkring 1200-1300 kr og der skal formentlig 6-8 behandlinger til før hårerne er helt fjernet.

I Aarhus kan jeg varmt anbefale hudlæge Ulla Søderberg, som har en klinik som laver laser i forbindelse med hendes praksis. 

http://www.cutis.dk

Held og lykke med projektet:-)

Tusind tak for svar...

Så behandlingen vil være bedst ved en hudlæge?

Har nemlig fundet nogle klinikker som laver laser behandlinger til omkring 3600kr og så er det vidst kun 1 behandling... Men prisen er som sådan ikke det afgørende, det er mere effekten...

Men vil da lige undersøge det med hudlæge..

Mange tak for svar..

Anmeld

2. marts 2013

Asta&Alfred

Anonym skriver:

Tusind tak for svar...

Så behandlingen vil være bedst ved en hudlæge?

Har nemlig fundet nogle klinikker som laver laser behandlinger til omkring 3600kr og så er det vidst kun 1 behandling... Men prisen er som sådan ikke det afgørende, det er mere effekten...

Men vil da lige undersøge det med hudlæge..

Mange tak for svar..

Jeg synes at i sådan en samhæng er det vigtigt at få det lavet et sted man ved at de har helt styr på tingene.

Som udgangspunkt kan jeg ikke forstille mig, at man kan få alt håret fjernet permenemt på hele ryg ved én behandling. Det laseren gør, er at skyde varme ned gennem håret og ødelægge hårsække. Da der ikke er udvoksede hår i samtlige aktive hårsække, kan man ikke ramme dem alle på én gang, hvor for flere behandlinger er aktuelt, da nye hår vil vokse frem til næset behandling. 

I skal derfor også være forberedt på at det er et længere forløb, da jeg mener der skal gå op til 6-8 uger mellem behandlinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.