hvordan er det nu lige med friplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
8 svar
3 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver ano da jeg ikke vil udstilles som grådig eller noget.

vi ønsker at få vores børn i dagpleje, men hvordan er det nu lige med friplads? jeg er studerende, og får derfor su, min mand er i arbejde og tjener ca.300.000 kr pr år.

det skal lige siges at vi venter tvillinge piger til sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

vi ønsker at få vores børn i dagpleje, men hvordan er det nu lige med friplads? jeg er studerende, og får derfor su, min mand er i arbejde og tjener ca.300.000 kr pr år.

Kan sige du ikke er beretiget til friplads

Anmeld

2. marts 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Tænker du på om du kan få friplads? Eller o. Hvornår du skal søge eller hvordan?

Det har ikke noget og gøre med at være grådrig, hvis man kan få friplads hvorfor så ikke søge det. Det gør alle andre jo

Anmeld

2. marts 2013

MorDk

Maja88 skriver:

Kan sige du ikke er beretiget til friplads

Nok ikke friplads men delvis.

Vi har da en smule rabat herhjemme...

Anmeld

2. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

søg på pladsanvisnongen i din kommune

kan være de har sådan en beregner, der fortæller hvor meget i kan få i tilskud

Det har de på viborg kommunes hjemmeside nemlig

Anmeld

2. marts 2013

ZamanogDania

grænsen for at får friplads/delvis er omkring 500.000 om året. men der er søskende rabat. mon ikke i kan får sådan en når det er 2 børn?

Anmeld

2. marts 2013

LMX

I kan måske få en lille smule, men det er ikke meget. Som en anden skriver går grænsen ved 500.000. I kan selvfølgelig få søskende rabat. Så I kun betaler 50% for barn nummer 2.

Anmeld

2. marts 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Friplads kan i nok ikke få

Men delvist.

Min man tjener ca. 380.000 om året og jeg har ingen indtægt.