Skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
2 synes godt om
2. marts 2013

Mini us

såKås kom dagen efter ÆU hvor vi blev kontaktet af fertilitetsklinikken og fik at vide at der var 12 æg. 6 var blevet befrugtet men kun et havde delt sig til et flot 4 cellet som kan lægges op Idag..  Er bare skuffet over at der ikke er noget at fryse  Kender i den følelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

**Ønskebabyen

mukaniii skriver:

såKås kom dagen efter ÆU hvor vi blev kontaktet af fertilitetsklinikken og fik at vide at der var 12 æg. 6 var blevet befrugtet men kun et havde delt sig til et flot 4 cellet som kan lægges op Idag..  Er bare skuffet over at der ikke er noget at fryse  Kender i den følelse?

Vær nu bare glad for at der er et til oplægning! Det er kun få procent der får æg i fryseren.

Anmeld

2. marts 2013

Mini us

ja må tage mig sammen

Anmeld

2. marts 2013

modesty

Jeg forstår godt at du er skuffet. 12 er mange æg, og man vil jo gerne have så mange muligheder som muligt. Så det havde da været rart hvis der havde været lidt til fryseren. Det er en helt okay følelse - du skal nok komme ovenpå igen. 

Men tillykke med jeres flotte 4-cellede - krydser fingre for at der er bingo.

Anmeld

2. marts 2013

Mini us

Maaaange tak prøver at få slappet af  

Anmeld

2. marts 2013

Putomanen

Jeg kan godt forstå at du er skuffet. Selvom man hører om mange, som får mange fine æg til oplægning og frysning, så er min erfaring, at mange kun får 1-2 æg. Jeg har selv kun haft 1-2 æg, som kunne bruges ved hvert forsøg, og det har været lige meget hvor mange æg, jeg har fået taget ud. Efterhånden har jeg lært kun at håbe på at have nok æg til æo.
Det er helt normalt, at du er skuffet, det ville være fedt med æg til frys. Men jeg tror det er helt normalt ikke at få så mange gode æg i sidste ende.
Så længe du får lagt guldæg op, og det sætter sig fast og udvikler sig, som det skal, så er det jo et perfekt resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.