Hvem skal vinde X-faktor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal vinde X-faktor?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

956 visninger
11 svar
5 synes godt om
1. marts 2013

Lunae

STEM STEM STEM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Monski

Jeg synes virkelig at det er den ringeste omgang xfactor der har været!!
Men chresten er klart mest min smag - synes rent faktisk wasteland er mega charmerende men hmm .. Synge ved jeg ikke om de kan. Ham der den ene af dem, ham med det mørke hår, han holder da vildt irriterende på den mikrofon mærkelig ting at gå op i ..

Anmeld

1. marts 2013

Lunae

Monski skriver:

Men chresten er klart mest min smag - synes rent faktisk wasteland er mega charmerende men hmm .. Synge ved jeg ikke om de kan. Ham der den ene af dem, ham med det mørke hår, han holder da vildt irriterende på den mikrofon mærkelig ting at gå op i ..

Jeg er enig i at det virkelig er et lavt niveau i denne sæson. Jeg synes at Chresten, Amandag og Karoline er okay, men jeg synes ikke det er noget vildt prangende!

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

Monski skriver:

Helt enig. Sidste år, var super.. så godt og faktisk et show. Den her gang er bare nogen der står på en scene og synger sange, ingen kender.

Anmeld

1. marts 2013

twinny

Det er simpelthen r*v ringe i år...
Jeg har set det alle de andre gange, men gad simpelthen ikke idag.

Anmeld

2. marts 2013

Peanut

Synes ikke der er nogle der er vildt fantastiske, men skulle jeg vælge, ville jeg sige Amanda eller Stephanie 

Anmeld

2. marts 2013

lotteh21

Jeg synes osse det er virkelig dårligt i år... de laver ikke andet end at kritisere hinandens sangere..

Men hvis jeg skal vælge en. blir det stephanie.

Anmeld

2. marts 2013

Victoria2013

Stephanie eller Chresten

Anmeld

2. marts 2013

Frk. Himmelblå

Det er så ekstremt ringe i år.

Jeg kan slet ikke engageres. Plejer ellers trofast at sidde klar med alt for meget sukker og snask fredag aften, men gaaaaab, hvor har dommerne været ringe til at caste denne gang.

Anmeld

2. marts 2013

HeidiØ

Amanda eller Chresten, hvis jeg SKAL vælge. Sys det er frygteligt i år!! Er stoppet med at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.