er så desperat håber nogle kan hjælpe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger....

Bliver simpelhen nød til at have et godt råd eller erfaring.... Jeg er 32 år har fået 3 børn den yngste er 3 år.... efter den sidste fødsel har jeg haft meget kraftige menstruation..... De sidste 6 gange jeg har haft menstruation har det været helt slemt..... Jeg bløder så meget.... især 1-2 og 3 dagen bløde rjeg rigtigt meget.... Jeg bruger den stærkeste tampon + bind og efter 1 time er jeg blødt helt igennem både tampon og bind...... er simpelhen så desperat..... Jeg bløder tit igennem på arbejdet og det er ikke til at holde ud...... Heldigvis har jeg ikke så mange smerter i forbindelse med menstruatiionen..... Hvad kan man gøre / tage for at bløde mindre nogle der har samme problem og hvad har I evt gjort som har hjulpet / ikke hjulpet ?? Håber nogle har et råd.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Hej piger....

Bliver simpelhen nød til at have et godt råd eller erfaring.... Jeg er 32 år har fået 3 børn den yngste er 3 år.... efter den sidste fødsel har jeg haft meget kraftige menstruation..... De sidste 6 gange jeg har haft menstruation har det været helt slemt..... Jeg bløder så meget.... især 1-2 og 3 dagen bløde rjeg rigtigt meget.... Jeg bruger den stærkeste tampon + bind og efter 1 time er jeg blødt helt igennem både tampon og bind...... er simpelhen så desperat..... Jeg bløder tit igennem på arbejdet og det er ikke til at holde ud...... Heldigvis har jeg ikke så mange smerter i forbindelse med menstruatiionen..... Hvad kan man gøre / tage for at bløde mindre nogle der har samme problem og hvad har I evt gjort som har hjulpet / ikke hjulpet ?? Håber nogle har et råd.....

Jeg har fået en hormonspiral pga. kraftige blødninger.... Måske det var en mulighed for dig?

Kender ikke til andre ting der kan mindske blødningen...

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Jeg har fået en hormonspiral pga. kraftige blødninger.... Måske det var en mulighed for dig?

Kender ikke til andre ting der kan mindske blødningen...

Tak for dit svar.... Har godt hørt om hormon spiral men har så også hørt atnogle oplever de bløder mere kraftigere og får menstruation meget urelmæssigt.....  Ved du om der er noget i det?? Og gør dne ondt at få sat op?? Orker virkelig bare ikke hvis jeg pludselig skal bløde endnu mere...... Da jeg synes jeg bløder nok.......

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Tag en snak med lægen, de har somregl nogle ideer til hvad der kan hjælpe :-)

Anmeld

1. marts 2013

Kofoed.

de kraftige tinna bind, dem man også bliver foreslået efter en fødsel, vil de ikke kunne holde til længere tid, så du i hvert fald ikke bløder igennem?

Anmeld

1. marts 2013

Ploffer

Anonym skriver:

Tak for dit svar.... Har godt hørt om hormon spiral men har så også hørt atnogle oplever de bløder mere kraftigere og får menstruation meget urelmæssigt.....  Ved du om der er noget i det?? Og gør dne ondt at få sat op?? Orker virkelig bare ikke hvis jeg pludselig skal bløde endnu mere...... Da jeg synes jeg bløder nok.......

Kobberspiralen gør blødningerne længere og kraftigere, hvorimod hormonspiralen gør blødningerne svagere og mange stopper helt med at have menstruation Dog er der en indkøringsperiode på 3-6 måneder hvor kroppen skal vende sig til spiralen

Jeg fik den sat op i sidste uge og, jo, det var ikke særlig behageligt men jeg fik lagt noget lokalbedøvelse inden gynækologen satte spiralen op. Det er hurtigt overstået

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Tag en snak med lægen, de har somregl nogle ideer til hvad der kan hjælpe :-)

Har været ho lægen og han foreslog en spiralll.Blev også undersøgt for at være sikker på der ikke hvar noget galt derfro jeg blødte så meegt men alt så fint ud.... Han var ikke meget for P-piller pga øget chance for blodprop pga min alder......

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Nogle der ved om P staven også hjælper på kraftige blødning??

Anmeld

1. marts 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Nogle der ved om P staven også hjælper på kraftige blødning??

Spiral er også mit umiddelbare bud... Jeg har p-stav og den har ikk hjulpet på blødning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.