Hjælp,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hey piger jeg skal teste på søndag og vil gerne teste nu, men kan man allerede se om jeg er gravid nu eller skal jeg vente med at teste kan slet ikke vente !!!!! Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hjælp

Anmeld

1. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville vente. Vh stine

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ville vente. Vh stine

Tak så gør jeg det

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Men det er svært.... Men venter bare så må tiden godt gå hurtig

Anmeld

1. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Men det er svært.... Men venter bare så må tiden godt gå hurtig

Du har hermed tilladelse til at teste med en enkelt test! 

Vi er mange, der kunne teste positivt helt op til 5 dage før testdag, så slå dig bare løs.

Du skal så være forberedt på, at din test vil blive vendt og drejet 100 gange, du vil undersøge den i lyset fra badeværelseslampen, kontorlampen, lyset i køkkenet, måske en lommelygte...bare for at se, om den der teststreg ikke er meget mere positiv med kraftigt lys bagfra......hvis du kan håndtere følelserne omkring en skyggestreg, en måske/måske-ikke eller en svagt positiv test, så gør det dog!!

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du har hermed tilladelse til at teste med en enkelt test! 

Vi er mange, der kunne teste positivt helt op til 5 dage før testdag, så slå dig bare løs.

Du skal så være forberedt på, at din test vil blive vendt og drejet 100 gange, du vil undersøge den i lyset fra badeværelseslampen, kontorlampen, lyset i køkkenet, måske en lommelygte...bare for at se, om den der teststreg ikke er meget mere positiv med kraftigt lys bagfra......hvis du kan håndtere følelserne omkring en skyggestreg, en måske/måske-ikke eller en svagt positiv test, så gør det dog!!

Har testet men kunne ikke set noget endnu. Prøver bare igen imorgen så... Ved at den er det kan mærke det...

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Hjælp mig piger,

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Skal teste imorgen.... Glæder mig helt vildt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.