X-factor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
15 svar
2 synes godt om
1. marts 2013

MyLove E

Hold nu op.. Tror sku ikke jeg gider se det mere..

Og i dag er det bare så KEDELIGT... De et fantastisk band som de alle roser til skyerne. men ingen bruger det rigtig. Der kan da være mange sange som der kunne være mere gang i:-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

TNBC

Tauf skriver:

Og i dag er det bare så KEDELIGT... De et fantastisk band som de alle roser til skyerne. men ingen bruger det rigtig. Der kan da være mange sange som der kunne være mere gang i:-):-):-):-)

Helt enig. Ingen gang i noget. Lige til at falde i søvn. Og så synes jeg helt ærligt at blackman er ved at blive for meget. Han er så trættende at høre på.

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Tauf skriver:

Må melde mig lettere uenig her

Tror dette er den første aften jeg synes det er værd at hører på.
De tidligere afsnit har da været noget så ringe når det kommer til sangvalg og præstationer.

Men vil dog gerne give dig lidt ret. 
Big-bandet kunne nok godt have været brugt lidt bedre.

Anmeld

1. marts 2013

MyLove E

Yurie skriver:

E

Helt enig. Ingen gang i noget. Lige til at falde i søvn. Og så synes jeg helt ærligt at blackman er ved at blive for meget. Han er så trættende at høre på.

Ja det er så træls. For faktisk har han jo ret i meget af det han siger. Han siger det bare rigtig træls og ingen forstår ham rigtig..

Anmeld

1. marts 2013

Silas&Mille

Jeg forstår simpelthen ikke at ham Christen (eller hvordan det nu staves) han bliver ved med at gå videre.

Han kan da ikke synge 

Anmeld

1. marts 2013

L&V

Silas&Mille skriver:

Jeg forstår simpelthen ikke at ham Christen (eller hvordan det nu staves) han bliver ved med at gå videre.

Han kan da ikke synge 

Ej han er da den eneste der kan synge i den konkurrence der.. Ts nej der er sku ikke noget pompøst big band magi over det der

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

Månsson skriver:

Ej han er da den eneste der kan synge i den konkurrence der.. Ts nej der er sku ikke noget pompøst big band magi over det der

Ja kan også godt Li ham. Jeg synes bare ikke om sangene der bliver valgt. Der er ingen der kender dem, sidste år kunne man synge med og der var knald på. Men næste gang igen, vælger vi sangene

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

Tauf skriver:

Ja det er så træls. For faktisk har han jo ret i meget af det han siger. Han siger det bare rigtig træls og ingen forstår ham rigtig..

Han sætter sig højere end de Andre. Kun hans deltagere er gode nok. Og hvis de Andre siger de ikke synes om det, bliver han sur.
Men man et kedeligt afsnit.

Anmeld

1. marts 2013

TNBC

Silas&Mille skriver:

Må melde mig lettere uenig her

Tror dette er den første aften jeg synes det er værd at hører på.
De tidligere afsnit har da været noget så ringe når det kommer til sangvalg og præstationer.

Men vil dog gerne give dig lidt ret. 
Big-bandet kunne nok godt have været brugt lidt bedre.

De har et big band bag sig, og så synger De de mest kedelige sange. Jeg var ved at falde i søvn..

Anmeld

1. marts 2013

emsaroto

det er første gang jeg ser det i aften. 

Jeg synes det var RØV kedeligt, og jeg forstår ikke at de her to små 16 årige piger skal stå og udstilles som sex symboler. Det er helt usmagligt synes jeg.

De ligner små piger på 10 år (og fred være med det), men hvad sker der for det sceneshow der?

Er målløs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.