København/Sjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Sådan Københavns omegen også gerne leje et hus.

Ja det kan jeg godt forstå. Gid jeg bare kunne flytte.  Vil også gerne bo i noget større. Hvor stort bor i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Mikkala91 skriver:

Ja for dælen. Vi fik lejlighed her i Skovlunde i midten af juni og havde termin i september, så vi var rigtig heldige :-D

Håber også vi finder noget. Har dog så først termin den 25 september. så der er tid endnu men kender bare mig selv så går det lige pludselig hurtigt.

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

MIWULA skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Gid jeg bare kunne flytte.  Vil også gerne bo i noget større. Hvor stort bor i?

Lige nu bor vi kun i en et værelset så her er rigtig trangt . Og da vi har sagt vi ikke vil købe noget før vi bor i noget større synes jeg pludselig man får travlt selvom jeg først skal føde til september. Hvor stor bor i nu?

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Håber også vi finder noget. Har dog så først termin den 25 september. så der er tid endnu men kender bare mig selv så går det lige pludselig hurtigt.

Ej hvor sjovt, den dag er min søn født :-D 

Ja det kender jeg godt hihi

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Mikkala91 skriver:

Ej hvor sjovt, den dag er min søn født :-D 

Ja det kender jeg godt hihi

Ej ja det er faktisk rimelig sjovt at tænke på Hehe
Så må vi have blevet gravide samtidspunkt bare et år efter

Anmeld

3. marts 2013

MMOGM

MiichellaMalou skriver:

Ej ja det er faktisk rimelig sjovt at tænke på Hehe
Så må vi have blevet gravide samtidspunkt bare et år efter

Ja haha :-P jeg havde dog termin D 18 men gik en HEL uge over hihi :-P

Anmeld

3. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Mikkala91 skriver:

Ja haha :-P jeg havde dog termin D 18 men gik en HEL uge over hihi :-P

Håber jeg ikke jeg gøre Hehe. Men i min familie plejer vi at føde 2 til 3 uger før må se om jeg følger dem. har fulgt min mor rimelig meget nu med man kan se det lidt på mig.

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Lige nu bor vi kun i en et værelset så her er rigtig trangt . Og da vi har sagt vi ikke vil købe noget før vi bor i noget større synes jeg pludselig man får travlt selvom jeg først skal føde til september. Hvor stor bor i nu?

Åhh ja det er godt nok ikk så stort. Hvor meget vil i give pr måned? Kender nemlig noget nyt byggede i greve landsby. Det er godt nok lidt dyrt men det er vild lækre rækkehuse og stille område. 

Anmeld

3. marts 2013

MIWULA

MiichellaMalou skriver:

Hov vi bor på 69 kvm i en 3 værelses ejer lejlighed. 

Anmeld

3. marts 2013

Misscbn

MiichellaMalou skriver:

Jeg søger nogen nye veninder med eller uden børn. Da jeg ikke rigtig har så mange tilbage mere. Jeg er gravid i uge 10+2.
Lidt om mig selv er 20 år bliver 21 til sommer og bor i Hvidovre sammen med min kæreste. Håber nogen er friske på at lærer mig og kende

Jeg er 23 bliver 24 i maj og har en søn på 16 mdr

er alene med min søn og du er velkommen til at ansøge eller skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.