Jeg hjælper altså gerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
11 synes godt om
1. marts 2013

Muffinmus

Mest inspireret af tråden om ondt i maven pga manglende penge til mad.
Men helt ærligt, der skal ikke sidde mennesker og ikke kunne spise. Ønsker som sådan ikke bare at sende penge i disse tilfælde, men køber sørme gerne en fin pakke med mad, f.eks en pakke rugbrød.makrel, pasta, ris osv så folk kan klare sig lidt.
Synes ikke det er pinligt at melde sin nød en sjælden gang og få lidt hjælp. Og så hjælper man andre hvis man engang selv får chancen.:-D selv om man ikke kender folk herinde, så synes jeg ikke man kan overhøre et lille råb om hjælp.
Så, sidder der andre i lign situationer, så smid dødeligt et brev. Sender glædeligt til folk der rækker hånden ud. Vi kan alle få brug for en hånd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Mettefpigen

Super flot initiativ!!

Anmeld

1. marts 2013

Kay

MariaE skriver:

Men helt ærligt, der skal ikke sidde mennesker og ikke kunne spise. Ønsker som sådan ikke bare at sende penge i disse tilfælde, men køber sørme gerne en fin pakke med mad, f.eks en pakke rugbrød.makrel, pasta, ris osv så folk kan klare sig lidt.
Synes ikke det er pinligt at melde sin nød en sjælden gang og få lidt hjælp. Og så hjælper man andre hvis man engang selv får chancen.:-D selv om man ikke kender folk herinde, så synes jeg ikke man kan overhøre et lille råb om hjælp.
Så, sidder der andre i lign situationer, så smid dødeligt et brev. Sender glædeligt til folk der rækker hånden ud. Vi kan alle få brug for en hånd :-)

dejlig optimistisk tråd

jeg har før tømt køkkenskabet for dåser og ting og sager andre kunne bruge og givet det til en der havde mere brug for det end os... og gør det gerne igen

Anmeld

1. marts 2013

Monski

MariaE skriver:

Fantastisk !!

Anmeld

1. marts 2013

Moma

Hjælper også gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.