Træner du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Træner du/trænede du under din graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

mommy1991

Træner du/trænede du under din graviditet? 

Uddyb gerne hvilken slags træning og hvor længe du kunne blive ved

Før min graviditet dyrkede jeg crossfit, men da jeg blev gravid blev jeg for træt til at køre med så høj intensitet, så nu går jeg bare i alm. træningscenter 3-4 gange om ugen, hvor jeg styrketræner og konditionstræner. De andre dage sørger jeg for at gå en tur på min. 30 minutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

lycly

Jeg træner ikke, men jeg ville enormt gerne træne min ryg og konditionstræne lidt.

Men jeg arbejder i supermarked hvilket indebærer meeeget (90%) stående og gående arbejde og selv det er blevet meget hårdere under graviditeten. Så jeg ville slet ikke kunne holde til at skulle træne efter arbejde. Hatten af for dem der gør det

Anmeld

1. marts 2013

emsaroto

jeg går til idræt hver onsdag, samtidig cykler og går jeg til alt. Gjorde det samme sidste gang.

Har tænkt mig at gøre det hele vejen igennem. 

Anmeld

1. marts 2013

Tulle28

I min første graviditet trænede jeg 4-5 gange om ugen. Styrketræning, holdtræning (bodypump og cirkeltræning), svømning og spinning. Jeg gik til spinning helt indtil uge 35, men gav den selvfølgelig ikke helt så meget gas Jeg fik PKS i uge 38+0 og trænede indtil ugen før.

I min anden graviditet trænede jeg ikke det helt store påmtrods af gode intentioner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.