Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
oerbaek skriver: ihhh jeg kan stadig ikke komme ind
ihhh jeg kan stadig ikke komme ind
jeg får denne besked nu
Antal brugere i kø foran dig: 1766 Du er nu kommet igennem køen Forventet adgang kl.: beregner... Køen er pauset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi var inde lidt over kl:20.00 dem jeg skriver med på facebook af venner de kan slet ikke komme ind siden ender i hvis og skriver siden er ned pt eller går fra 23 min til 1 time og 2 min skrev min veninde nu her den stiger .
Kay skriver: jeg får denne besked nu Antal brugere i kø foran dig: 1766 Du er nu kommet igennem køen Forventet adgang kl.: beregner... Køen er pauset
jeg får stadig beskeden om at siden er nede
den her fik mine to veninde nu her jeg prøve også det samme sket her :/
Internet Explorer kan ikke vise websiden
15000 tilbage.
oerbaek skriver: jeg får stadig beskeden om at siden er nede
også her prøve lige for min veninde
Kay skriver: sidder og hopper af spænding
sidder og hopper af spænding
kan jeg godt forstå her står der køen er i pause ja jeg kommer skisme ikke i seng
Øv .. Kan slet ikke komme ind på siden
"Safari kan ikke åbne siden "
Ej hvor træls .. De kunne da godt ha gjort sådan mange kunne komme ind og kigge De ved da godt hvor mange besøgende de får lige den ene dag om året
B&J skriver: kan jeg godt forstå her står der køen er i pause ja jeg kommer skisme ikke i seng
Det mega latterligt jeg gik ind i den her tråd !
Vidste slet ik man kunne se det allerede nu .. Når nu jeg ved det , vil jeg jo vide om jeg får noget tilbage .. Og om kæresten gør .. Altså
det er sgu da irriterende... jeg vil bare kigge og så i seng...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128