årsopgørelse NU :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Miss BananaHammock

min siger: dokumentet er ikke tilgængeligt, prøv igen senere ..... EJ ALTSÅ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Frejsmor

Sidder i kø - 4min tilbage(håber på det bedste )

Anmeld

1. marts 2013

1990h

uhh jeg må også ind og kigge

Anmeld

1. marts 2013

Ayasmor

henh01 skriver:

Min weekend er også pludselig MEGET bedre!

Det er SÅ skønt. Jeg stod ellers for en rimelig stram April mdr. da min kæreste og jeg flytter sammen = ingen boligsikring eller tilskud som enlig. Men da han betaler husleje April mdr. ud i hans gamle lejlighed, har vi derfor 2 huslejer og jeg skal betale fuld husleje i april. Skattepengene betød lige, at jeg kan ånde lettet op for de dækker næsten akkurat det hul, der ellers ville have været Glædelig weekend

Anmeld

1. marts 2013

StudPsyk

Venter i kø.. Men mit burde gå op, for det er bare det samme som sidste år, jeg har ikke haft anden indkomst en SU, så der er ligesom ikke så meget at rafle om der

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

så skete der noget- også penge til mig. Ikke mange men jeg skal ihvertfald ikke betale tilbage!

Anmeld

1. marts 2013

BellaCiinea

Janne T. skriver:

Venter i kø.. Men mit burde gå op, for det er bare det samme som sidste år, jeg har ikke haft anden indkomst en SU, så der er ligesom ikke så meget at rafle om der

Får også bare SU.. sidste år sku jeg af med penge, og i år er der moneter til mig!

Anmeld

1. marts 2013

StudPsyk

IsabellaCiinea skriver:

Får også bare SU.. sidste år sku jeg af med penge, og i år er der moneter til mig!

Jeg får også 250 kroner tilbage. "Hvordan skal du fejre det så?", spurgte kæresten. Haha

Anmeld

1. marts 2013

Frejsmor

Janne T. skriver:

Jeg får også 250 kroner tilbage. "Hvordan skal du fejre det så?", spurgte kæresten. Haha

Baby-tøj?

Anmeld

1. marts 2013

StudPsyk

Frejsmor skriver:

Baby-tøj?

Nu må jeg hellere i første omgang se, om han selv får et skattesmæk, vi har fællesøkonomi Men han er i laaang kø..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.