Hvor lange er de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Har lige læst den anden tråd omkring skamlæber (din formoder jeg?)

Lad det ligge! Google evt skamlæber og så skal du se både små og store!

men jeg vil jo gerne høre andre folk. Google er så meget. Og måske er der nogle der har store og nogle der har små, jeg vil bare vide hvad der er normal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Lady Marion <3

Anonym skriver:

HOLY ....!!  ville forslå dig en omskåring, ved du kan få en læge henvisning hvis du snakker med din læge om det. Hvis du ik føler for det, kan du snakke med en gynækolog. De kan normalt sige om de er for lange eller ej, men hvis de er så lange som du beskriver dem, må du nok hellere gøre det..

Håber du gør hvad der  er rigtigt for dig

Ved man kan få kvindelige læger på Bispebjerg

Søde dig   det var skrevet med et glimt i øjet , så lange tror jeg dog ikke de er , men mine er lange tror jeg   se evt den tråd jeg engang oprettede om samme emne , har linket i den anden tråd

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Søde dig   det var skrevet med et glimt i øjet , så lange tror jeg dog ikke de er , men mine er lange tror jeg   se evt den tråd jeg engang oprettede om samme emne , har linket i den anden tråd

Vil du sende mig et link?

Anmeld

1. marts 2013

Lady Marion <3

2. marts 2013

Miss-86

Det er nu aldrig noget jeg er gået op i, er rimelig tilfreds med det dernede. Såååe ... Har ikke tænkt mig at måle

Anmeld

2. marts 2013

C-Dog

Min fie er helt normal, lille og fin Er godt tilfreds. Nægter at måle haha, det er for mærkeligt.

Anmeld

2. marts 2013

emsaroto

må indrømme at jeg synes det er en meget underligt debat. Har absolut ikke tænkt mig at måle.. Og synes slet ikke det er bare lidt morsomt.

Anmeld

2. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Det var dog det mærkeligste at spørge om

Anmeld

2. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Hey! Lad os tage en afstemning på hvor lange vores skamlæber er

Aner ikk hvor lange mine er. Og gider heller ikke måle dem for det.ændre ikke noget.

Man kan ikke se mine udefra når jeg står almindeligt op så ville gætte på de er små.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.