dumt spøgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
17 svar
1 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

den nye årsopgørelse er det den der hedder 2012 på hjemmesiden eller skal den hedde 2013 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

Malthe2010

Jep 2012 

Anmeld

1. marts 2013

Skouboe

Den hedder 2012

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

den nye årsopgørelse er det den der hedder 2012 på hjemmesiden eller skal den hedde 2013 ??

Årsopgørelsen er for året 2012 og forskudsopgørelsen du kører nu er 2013. Det er årsopgørelsen for 2012 der kommer til at vise dig om du f.eks. skal have eller betale penge tilbage.

Du kan huske det sådan at hvis du f.eks. skal have penge tilbage, så er det fordi du har betalt formeget i skat i året du lige har været i

p.s ingen spørgsmål er dumme!

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Årsopgørelsen er for året 2012 og forskudsopgørelsen du kører nu er 2013. Det er årsopgørelsen for 2012 der kommer til at vise dig om du f.eks. skal have eller betale penge tilbage.

Du kan huske det sådan at hvis du f.eks. skal have penge tilbage, så er det fordi du har betalt formeget i skat i året du lige har været i

p.s ingen spørgsmål er dumme!

Tak for svar :d

min står som 2012 men når jeg åbner den kommer 2011

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Tak for svar :d

min står som 2012 men når jeg åbner den kommer 2011

Årsopgørelsen for 2012 bliver først lagt ind på mandag - det er ihvertfald det skat skriver på deres forside. Så mon ikke det er systemet der er igang med at opdatere?

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvis man skylder mellem 10000 og 15000 kr er det noget man skal betale med det samme eller Hvordan fungerer det ?? 

Anmeld

1. marts 2013

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Hvis man skylder mellem 10000 og 15000 kr er det noget man skal betale med det samme eller Hvordan fungerer det ?? 

Man kan vist vælge at en afbetalingsordning men ved ikke helt hvordan. Men man kan helt sikkert ringe ind og høre om mulighederne!

Anmeld

1. marts 2013

jydeinden

Anonym skriver:

du kan få en afdragsordning du selv sætter igang mener selv man bestemmer beløbet man vil afdrage med hver måned, men der kommer et giro kort så vidt jeg husker

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

du kan få en afdragsordning du selv sætter igang mener selv man bestemmer beløbet man vil afdrage med hver måned, men der kommer et giro kort så vidt jeg husker

Kan man ikk lave en afdragsordning på 500kr om måneden og få det over pbs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.