hjælp go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. marts 2013

Christina :-)

Er den go?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

mth1987

mortilelias:-) skriver:

Er den go?

Den har jeg også luret på men har ikk prøvet den har du fundet den til en god pris?

Anmeld

1. marts 2013

mth1987 skriver:

Den har jeg også luret på men har ikk prøvet den har du fundet den til en god pris?

Den koster 990 i fætter br 

Anmeld

1. marts 2013

mth1987

Den koster 990 i fætter br 

Den var på tilbud lige op til jul til 700-800 men har ikk ville købe den før jeg havde hørt nogen tilbagemelding fra folk

Anmeld

1. marts 2013

livhemdrup

Vi har tre af dem her i huset til børn der er 5 5 og 6 år. Vores unger elsker dem. Jeg har så lagt musik og historier ned på dem. Det fede er at de tre gratis download man får med det har resulteret i at alle tre børn har ni spil da alle spil der hentes ned kan overføres :-)

så i stedet for at de kun fik de tre hver de havde valgt har de nu ni plus de som er præ installeret. 

Jeg kan godt li at de IK kan gå på nettet med dem. Samt at man både kam bruge strøm og sætte batteri i. 

Ulempe syns jeg er at der ik kommer nye spil inde på download siden så ofte som man ku ønske sig :-)

Anmeld

1. marts 2013

mth1987 skriver:

Den var på tilbud lige op til jul til 700-800 men har ikk ville købe den før jeg havde hørt nogen tilbagemelding fra folk

Ja der kiggede jeg også på den mem er på vej i fættee br og se åå den igen med sønnen

Anmeld

1. marts 2013

Nemesis

Vi har købt 3 stk denver 7" tablets til vores unger på hhv 3,6,8 år. Det fungere bare perfekt og man kan jo lade være med at installere et netværk hvis de ikke skal kunne gå på nettet.

Så kan vi hente fra googleplay butikken og podcast som fx. lillenørd/storenørd, bonderøven osv.

De passede så ned i en amazon kindle fire etui som vi købte meget billigt på amazon.

Anmeld

1. marts 2013

Har lige købt den:-D

Anmeld

1. marts 2013

mth1987

Har lige købt den:-D

Hvor gammel er din søn

Anmeld

1. marts 2013

mth1987 skriver:

Hvor gammel er din søn

3 år og 4 mdr hvad da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.