Så er jeg færdig :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
12 svar
3 synes godt om
1. marts 2013

o1Mutte

Pyy, har bællet en kande kaffe, luftet GODT ud, ryddet op, støvsuget, tørt støv af, vasket gulve, tømt opvaskemaskine og NU er jeg færdig
Dejligt med en fridag og så endda med sådan et dejligt vejr
Nu nyder jeg et koldt glas cola og slapper af!

Hvad skal i lave i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Pyy, har bællet en kande kaffe, luftet GODT ud, ryddet op, støvsuget, tørt støv af, vasket gulve, tømt opvaskemaskine og NU er jeg færdig

Hvad skal i lave i dag?

Hov, og har sovet lææænge

Anmeld

1. marts 2013

MorDk

WOW! Forårs-kuller hihi jeg orkede ik liiige at gøre rent idag. Men jeg har siddet en times tid på altanen og nydt en Kaffe Latte. Lillepigen har sovet en del her idag... (træt trææææt) Sååååå stille og rolig dag. Senere henter jeg min søn og så skal vi bare hjem og hygge og vente på at far kommer hjem fra fisketur.

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

WOW! Forårs-kuller hihi jeg orkede ik liiige at gøre rent idag. Men jeg har siddet en times tid på altanen og nydt en Kaffe Latte. Lillepigen har sovet en del her idag... (træt trææææt) Sååååå stille og rolig dag. Senere henter jeg min søn og så skal vi bare hjem og hygge og vente på at far kommer hjem fra fisketur.

Giver også vejret skylden Det ligner ikke mig at få rengørings-flip

Det er også dejligt bare at slappe af, især når man kan sidde udenfor i det skønne vejr

Anmeld

1. marts 2013

Trinebaby

o1Mutte skriver:

Hvad skal i lave i dag?

Først var jeg ude og se min søster , hun blev færdig uddannet i dag så har jeg gjort rent nu skal der slappes lidt a også op og spise hos mine forældre <3 go dag 

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

Trinebaby skriver:

Først var jeg ude og se min søster , hun blev færdig uddannet i dag så har jeg gjort rent nu skal der slappes lidt a også op og spise hos mine forældre <3 go dag 

Det lyder også bare hyggeligt

Vi får vores bonus datter i dag, så vi skal ha hjemmelavet pizza til aftensmad

Anmeld

1. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

o1Mutte skriver:

Hvad skal i lave i dag?

Jeg ligger og har ondt af mig selv har stadig utrolig meget kvalme. så kan bare ingenting lave

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

Trinebaby skriver:

Hov - Og tillykke med din søster

Anmeld

1. marts 2013

Carina:-)

Yngstemand sover.

Jeg har lige bestilt legetøj på nettet,har en der fylder 1 år om 3 uger 

Så nu drikker jeg lige en kop the og så smutter jeg ned med barnevognen og henter bh barn og derfra ind og hente en i skole.

Og så er der dømt weekend,vi skal have gæster i morgen så skal lige have handlet sent i aften i Bilka

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

MiichellaMalou skriver:

Jeg ligger og har ondt af mig selv har stadig utrolig meget kvalme. så kan bare ingenting lave

Åh det lyder knap så sjovt Håber din kvalme snart stilner af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.