Puha.. Skal scannes i dag, og håber de er klar til ægudtaning på mandag! Men hold nu kæft jeg er nervøs og bang
( ja undskyld sproget) min første gang var et sandt helvede!! Lå sgu og skreg efter mere morfin! Det var voldsomt smertefuldt
jeg er eller IKKE en piveskid! Har en søn der er 11 år gammel fra et andet forhold, så ved alt om veer, han blev dog taget med akut kejsersnit tilsidst, meeeeen den smerte har jeg aldrig glemt, og jeg blev kun mindet ekstra meget om den, ved ægU i sommer... Puha.... Er der ander der synes det lige så slemt som mig?? Eller....???
Husker tydeligt hvor afslappet jeg var første gang, havde hørt det ikke gjorde mere ondt end når man har æglæsningssmerter, og dem har jeg nemlig meget voldsomt, så det kunne jo ikke være værre, jeg tog så pænt fejl! Øv!! Så nu er jeg ved at gå helt i panik over de ÆGu! Hæhæ skal lige siges at vores kommende barn skal tages med planlagt kjsersnit. Som sagt var min oplevelse med din søn, forfærdelig og det samme med ÆGU!
slut for denne gang, det blev vidts os til en mindre novelle haha.. Rigtig go weekend der ude, 
Anmeld