Det der skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
11 svar
5 synes godt om
1. marts 2013

Anonym trådstarter

Forleden loggede jeg på SKAT's hjemmeside for at se prognoserne for årsopgørelsen. Jeg kunne se at man d 1 marts kunne se sine oplysninger under "beregn skatten" - altså at SKAT havde påført diverse beløb.

I dag logger jeg så på for at se om beløbene stemmer overens med mine egne, men nu står der at man kan se det registreret "Fredag, d. 4 marts" - er det i dag eller mandag??

På mandag kan man jo se sin årsopgørelse og se om man får penge tilbage osv osv ovs, men man plejer at kunne se de registrerede beløb under beregn skatten lidt før.

Nogen der kan opklare mysteriet for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

Forleden loggede jeg på SKAT's hjemmeside for at se prognoserne for årsopgørelsen. Jeg kunne se at man d 1 marts kunne se sine oplysninger under "beregn skatten" - altså at SKAT havde påført diverse beløb.

I dag logger jeg så på for at se om beløbene stemmer overens med mine egne, men nu står der at man kan se det registreret "Fredag, d. 4 marts" - er det i dag eller mandag??

På mandag kan man jo se sin årsopgørelse og se om man får penge tilbage osv osv ovs, men man plejer at kunne se de registrerede beløb under beregn skatten lidt før.

Der kan sagtens være lavet om på det så det hele ikke.er.som.før.

Ligesom at man plejer at kan forskuds registrere..det kan man.ikk i år..altså fx kørsels befordring osv. Det plejer man selv at kan registrere inden men i år kan man først efter den 4 også får man en ny årsopgørelse derefter.

Anmeld

1. marts 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Der kan sagtens være lavet om på det så det hele ikke.er.som.før.

Ligesom at man plejer at kan forskuds registrere..det kan man.ikk i år..altså fx kørsels befordring osv. Det plejer man selv at kan registrere inden men i år kan man først efter den 4 også får man en ny årsopgørelse derefter.

jo men forleden stor der d 1 marts og i dag står der fredag d 4 marts. Det er jo fredag i dag?

Anmeld

1. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

jo men forleden stor der d 1 marts og i dag står der fredag d 4 marts. Det er jo fredag i dag?

Hmm ja ved ikk. Der nok kludder i det.

Ved kun at man kan se års opgørelsen mandag den 4

Anmeld

1. marts 2013

B&J

jeg kan se det er den 4 nok fordi de har lavet det om så mu er det den 4

Anmeld

1. marts 2013

Skouboe

Det er Skat vi snakker om her - lad være med at forvente at de har styr på det. I forbindelse med min fars død fik vi adskillige breve fra dem dateret 33. Maj

Anmeld

1. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Det er d. 4. marts.

Anmeld

1. marts 2013

1990h

Anonym skriver:

har lige tjekket..og mine tal er registreret i beregn skatten

Anmeld

1. marts 2013

Christina :-)

Undskyld jeg skriver her men nogen der ved hvornår de bliver udbetalt

Anmeld

1. marts 2013

1990h

mortilelias:-) skriver:

Undskyld jeg skriver her men nogen der ved hvornår de bliver udbetalt

26 marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.