Kinesiske Kalender??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Mist

Elskermiinsøøn! skriver:

prøvede også bare for sjov

men held og lykke med maven ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mist

SussieOx skriver:

Er det den alder man har den måned man blev gravid, eller den alder man har når man føder, for synes det er lidt forskelligt alt efter hvilken kalder jeg ser på ..

Den er den alder du har når du blir gravid.. Og så vidt jeg ved at det så'en ved dem alle sammen..

alder den måned du blev gravid, skulle kunne fortælle dig hvad det blir, nogen passer det på andre ikke. Det passer på mine 2 piger og min venindes to børn.

Anmeld

21. juni 2009

Elskermiinsøøn!

maria-norby skriver:

men held og lykke med maven ....

mange tak og i lige måede

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

maria-norby skriver:

Den er den alder du har når du blir gravid.. Og så vidt jeg ved at det så'en ved dem alle sammen..

alder den måned du blev gravid, skulle kunne fortælle dig hvad det blir, nogen passer det på andre ikke. Det passer på mine 2 piger og min venindes to børn.

Nå okay, det er bare fordi i det link der er lagt op i debatten står der "alder ved fødsel af barnet" og så passer den nemlig ikke på mig, men den passer hvis det er alderen da jeg blev gravid

Anmeld

21. juni 2009

Mist

SussieOx skriver:

Nå okay, det er bare fordi i det link der er lagt op i debatten står der "alder ved fødsel af barnet" og så passer den nemlig ikke på mig, men den passer hvis det er alderen da jeg blev gravid

jeg havde os svært ved at finde ud af det første gang men fandt endelig ud af det og den passer på langt de fleste..

I følge kalenderen venter jeg en lille dreng, men nu er jeg spændt på hvad en scanning viser..

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

maria-norby skriver:

jeg havde os svært ved at finde ud af det første gang men fandt endelig ud af det og den passer på langt de fleste..

I følge kalenderen venter jeg en lille dreng, men nu er jeg spændt på hvad en scanning viser..

Bliver spændende!  ..

Ifølge kalenderen og 2 jordmødre venter jeg mig en lille pige, så det håber jeg meget på er rigtigt, for ellers skal der godt nok ske lidt ting herhjemme griner ...

Elsker at være til scanninger .. det er så fantastisk

Anmeld

21. juni 2009

CarinaSB

Den passede ikke på mig .. i følge den skulle jeg have en pige .. Meeen det passer ikk helt

Anmeld

21. juni 2009

Mist

CarinaSD skriver:

Den passede ikke på mig .. i følge den skulle jeg have en pige .. Meeen det passer ikk helt

Det er heller ikke alle den passer helt på.. Men kender rigtig rigtig mange hvor den virkelig passer.. Men igen der er jo altid 50/50 ved sådan noget.. For hvordan skulle en kinesisk forsker forudse sådan noget.. Selvom det er utroligt når det passer.

Anmeld

21. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Den passede på mig begge gange... og også på mange af mine veninder. Meeen... tror stadig bare at det var tilfældigt

Anmeld

21. juni 2009

JustAnotherName

Jeg blev gravid i december med vores første, og var 26 år da jeg fødte = PIGE

Og jeg blev gravid i August anden gang og var 27 år da jeg fødte = PIGE

SÅ DEN KINESISKE KALENDER HAVDE RET MED BEGGE MINE !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.