Min lille dreng har fødselsdag i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
11 svar
7 synes godt om
1. marts 2013

Lene Unik

Hvor er det utroligt - min lille bitte dreng Simon (den yngste af mine 3) fylder år i dag - og han bliver 11 år. Det er da slet ikke til at forstå at der allerede er gået så lang tid, og da slet ikke at jeg nu kun har store børn.

Han skal fejres af flere omgange i dag. Om lidt spiser vi morgenmad sammen og han får gaver. Så skal han i skole hvor der sikkert også er sang. I eftermiddag kommer Stine hjem, det er vores ældste datter der er "ung pige i huset" på Sjælland, og der skal vi hygge med lidt kage og varm cacao og kl. 17 kommer drengene fra hans klasse til lav-selv Pizza - Wii turnering og film. Er sikker på at Simon synes det bliver en rigtig god dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2013

K&S

Tillykke med ham 

Anmeld

1. marts 2013

banana3

Lene Unik skriver:

Hvor er det utroligt - min lille bitte dreng Simon (den yngste af mine 3) fylder år i dag - og han bliver 11 år. Det er da slet ikke til at forstå at der allerede er gået så lang tid, og da slet ikke at jeg nu kun har store børn.

Han skal fejres af flere omgange i dag. Om lidt spiser vi morgenmad sammen og han får gaver. Så skal han i skole hvor der sikkert også er sang. I eftermiddag kommer Stine hjem, det er vores ældste datter der er "ung pige i huset" på Sjælland, og der skal vi hygge med lidt kage og varm cacao og kl. 17 kommer drengene fra hans klasse til lav-selv Pizza - Wii turnering og film. Er sikker på at Simon synes det bliver en rigtig god dag.

Tillykke

Anmeld

1. marts 2013

Lene Unik

Tak skal I have - han er nu gået glad i skole - men se også det skønne vejr - det hjælper da også på humøre.

Anmeld

1. marts 2013

Mamalou

Tillykke med ham

Anmeld

1. marts 2013

o1Mutte

Lene Unik skriver:

Stort tillykke med ham Lyder til at han får en fantastisk dag

Anmeld

1. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Tillykke med ham 

Lyder som en rigtig god og hyggelig dag 

Anmeld

1. marts 2013

Fine_007

Lene Unik skriver:

Stort tillykke med ham
Og dejligt navn! Jeg har planer om, at min søn skal hedde Simon, når han endelig melder sin ankomst

Anmeld

1. marts 2013

FruK

Tillykke med ham - håber I får en god dag! 

Og jeg tænkte lige det samme: utroligt så hurtigt tiden går - min ældste bliver 10 år i dag og kommer hjem fra skole med tre kammerater om lidt. 

Anmeld

1. marts 2013

Clisolka

Stort tillykke med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.