Åhhh "fejlbehandlet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
2 synes godt om
28. februar 2013

et-ønske

Jeg er så frustreret.....

Har idag været til samtale på sygehuset før min kikkertoperation. Da jeg skal forklare afdelings sygepl. om vores forløb, ser hun helt mærkelig ud.... Jeg er blevet "forkert" behandlet!! Og er slet ikke blevet stimuleret som jeg har behov for
Det har godt nok også undret mig en hel del at jeg bare hele tiden skulle starte med provera og herefter pergotime - og at jeg ikke har fået min mens "naturligt" en eneste gang efter behandlingens start
Men man stoler på jo på dem i den hvid kittel!!

Så nu skal jeg have lavet operationen og så starter vi op med øget mængde pergotime!! Så håber vi der snart er Bingo

Jeg har en pige som blev til efter kun en omgang pergotime for nogle år og nogle kilo siden

Jeg har ikke været så aktiv i en periode, fordi jeg har været så frustreret og kørt mig selv så hårdt psykisk!! Har nærmest fået mig selv overbevist om at vi aldrig ville få et barn sammen!!

Ved egentlig ikke lige hvad jeg vil med mit indlæg men når man ikke taler med kollegaer og veninder om den situation man står i - så har man lige brug for lufte ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

tarkoflen

Øv hvor er det træls

Jeg forstår ikke helt hvordan du er blevet fejlbehandlet, for den type behandling har jeg ikke været igennem, men jeg håber de får styr på det nu! Godt der var en vågen sygeplejerske!

Rigitg neget held og lykke med næste forsøg og operationen

Anmeld

28. februar 2013

Kløver

Øv hvor trels, håber der bliver styr på det nu

Anmeld

1. marts 2013

et-ønske

Jeg vidste egentlig heller ikke selv at det var en fejl - det kan jeg så godt se nu....
Jeg har fået provera til at starte min mens, og herefter pergotime til at stimulere min æg - men har ikke haft en æl, og får derfor heller ikke min mens.
Hun kunne derfor konstatere at jeg skal sættes op i hormonbehandling og det skulle jeg have været for flere måneder siden

uha nu skal de bare have fået styr på det

Anmeld

1. marts 2013

tarkoflen

Så det vil sige, at du heller ikke har fået en ÆL sprøjte eller hvordan?

Mega træls, at spilde tid på, at det ikke kunne lykkedes alligevel! Godt de fandt ud af det, så du kan få den rigtige behandling nu

Så håber jeg det bare kører nu!

Anmeld

1. marts 2013

La´chrissen

babywish13 skriver:

Jeg er så frustreret.....

Har idag været til samtale på sygehuset før min kikkertoperation. Da jeg skal forklare afdelings sygepl. om vores forløb, ser hun helt mærkelig ud.... Jeg er blevet "forkert" behandlet!! Og er slet ikke blevet stimuleret som jeg har behov for
Det har godt nok også undret mig en hel del at jeg bare hele tiden skulle starte med provera og herefter pergotime - og at jeg ikke har fået min mens "naturligt" en eneste gang efter behandlingens start
Men man stoler på jo på dem i den hvid kittel!!

Så nu skal jeg have lavet operationen og så starter vi op med øget mængde pergotime!! Så håber vi der snart er Bingo

Jeg har en pige som blev til efter kun en omgang pergotime for nogle år og nogle kilo siden

Jeg har ikke været så aktiv i en periode, fordi jeg har været så frustreret og kørt mig selv så hårdt psykisk!! Har nærmest fået mig selv overbevist om at vi aldrig ville få et barn sammen!!

Ved egentlig ikke lige hvad jeg vil med mit indlæg men når man ikke taler med kollegaer og veninder om den situation man står i - så har man lige brug for lufte ud

Ja det er jo den der burde vide bedst og ikke sygeplejersken, men så er det da godt hun giver sin mening med, så får du vel nye forsøg?

Du "lufter" alt det du vil. Det er der vi er her for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.