Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi blev jo ringet op sidste fredag at min kærestes ADHD medicin nok gjorde at vi ikke kunne få hjælp
men men men.. Det viste sig at hans tidligere psykiater havde skrevet medicinen var mod skizofreni og epilepsi Og det er den slet slet ikke, han har ingen af delene "kun" ADHD!!
Så efter en god lang snak (vi var hos lægen en time), sagde han at der selvfølgelig ikke var noget problem og henvisningen blev sendt med det samme
Selvom det var et chok at blive ringet op sådan i fredags, så skal lægen jo gribe ind, hvis nu min kæreste ikke havde været i stand til at tage sig af et barn, men det er han - det ved jeg, vores familier og nu også lægen
Så JUBII, vi er kommet et skridt videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Vi blev jo ringet op sidste fredag at min kærestes ADHD medicin nok gjorde at vi ikke kunne få hjælp men men men.. Det viste sig at hans tidligere psykiater havde skrevet medicinen var mod skizofreni og epilepsi Og det er den slet slet ikke, han har ingen af delene "kun" ADHD!! Så efter en god lang snak (vi var hos lægen en time), sagde han at der selvfølgelig ikke var noget problem og henvisningen blev sendt med det samme Selvom det var et chok at blive ringet op sådan i fredags, så skal lægen jo gribe ind, hvis nu min kæreste ikke havde været i stand til at tage sig af et barn, men det er han - det ved jeg, vores familier og nu også lægen Så JUBII, vi er kommet et skridt videre
Jubiiiiiii. For os!!
esioul skriver: Jubiiiiiii. For os!!
Jaaa Det kører bare
Hold da op, sikke en besked at få. Godt at det blot var en misforståelse. Held og lykke med det!
Miss Kat skriver: Hold da op, sikke en besked at få. Godt at det blot var en misforståelse. Held og lykke med det!
Fantastisk besked, det bliver bare en skøn weekend
Og tak
BigHope13 skriver: Ej hvor dejligt at læse, det må ikke have været sjovt at være så tæt på og så bare blive droppet. Godt de fandt ud af det blot var en misforståelse og i nu kan komme ordenligt videre
Ej hvor dejligt at læse, det må ikke have været sjovt at være så tæt på og så bare blive droppet. Godt de fandt ud af det blot var en misforståelse og i nu kan komme ordenligt videre
Nej det var godt nok et slag i hovedet og en meget lang uge!
Men hold fast hvor blev jeg lettet. Tror mindst 100 kg. blev løftet fra mine skuldre
pcoramt skriver: Jubii! Det var det jeg sagde! Det hele skal nok blive godt
Jubii! Det var det jeg sagde! Det hele skal nok blive godt
Jaa Nu begynder jeg at tro på at jeg også en dag skal være mor
grinny skriver: Jaa Nu begynder jeg at tro på at jeg også en dag skal være mor
<--- ret så den tekst. Self bliver du mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128