Så er der update på alle mine tråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
12 svar
11 synes godt om
28. februar 2013

grinny

Vi blev jo ringet op sidste fredag at min kærestes ADHD medicin nok gjorde at vi ikke kunne få hjælp 

men men men.. Det viste sig at hans tidligere psykiater havde skrevet medicinen var mod skizofreni og epilepsi   Og det er den slet slet ikke, han har ingen af delene "kun" ADHD!!

Så efter en god lang snak (vi var hos lægen en time), sagde han at der selvfølgelig ikke var noget problem og henvisningen blev sendt med det samme 

Selvom det var et chok at blive ringet op sådan i fredags, så skal lægen jo gribe ind, hvis nu min kæreste ikke havde været i stand til at tage sig af et barn, men det er han - det ved jeg, vores familier og nu også lægen  

Så JUBII, vi er kommet et skridt videre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

esioul

grinny skriver:

Vi blev jo ringet op sidste fredag at min kærestes ADHD medicin nok gjorde at vi ikke kunne få hjælp 

men men men.. Det viste sig at hans tidligere psykiater havde skrevet medicinen var mod skizofreni og epilepsi   Og det er den slet slet ikke, han har ingen af delene "kun" ADHD!!

Så efter en god lang snak (vi var hos lægen en time), sagde han at der selvfølgelig ikke var noget problem og henvisningen blev sendt med det samme 

Selvom det var et chok at blive ringet op sådan i fredags, så skal lægen jo gribe ind, hvis nu min kæreste ikke havde været i stand til at tage sig af et barn, men det er han - det ved jeg, vores familier og nu også lægen  

Jubiiiiiii.  For os!!

Anmeld

28. februar 2013

grinny

esioul skriver:

Jubiiiiiii.  For os!!

Jaaa  Det kører bare 

Anmeld

28. februar 2013

Miss Kat

Hold da op, sikke en besked at få. Godt at det blot var en misforståelse. Held og lykke med det! 

Anmeld

28. februar 2013

grinny

Miss Kat skriver:

Hold da op, sikke en besked at få. Godt at det blot var en misforståelse. Held og lykke med det! 

Fantastisk besked, det bliver bare en skøn weekend 

Og tak 

Anmeld

28. februar 2013

BigHope13

Ej hvor dejligt at læse, det må ikke have været sjovt at være så tæt på og så bare blive droppet. Godt de fandt ud af det blot var en misforståelse og i nu kan komme ordenligt videre

Anmeld

28. februar 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Ej hvor dejligt at læse, det må ikke have været sjovt at være så tæt på og så bare blive droppet. Godt de fandt ud af det blot var en misforståelse og i nu kan komme ordenligt videre

Nej det var godt nok et slag i hovedet og en meget lang uge!

Men hold fast hvor blev jeg lettet. Tror mindst 100 kg. blev løftet fra mine skuldre 

Anmeld

1. marts 2013

pcoramt

grinny skriver:

Jubii! Det var det jeg sagde! Det hele skal nok blive godt

Anmeld

1. marts 2013

grinny

pcoramt skriver:

Jubii! Det var det jeg sagde! Det hele skal nok blive godt

Jaa  Nu begynder jeg at tro på at jeg også en dag skal være mor 

Anmeld

1. marts 2013

esioul

grinny skriver:

Jaa  Nu begynder jeg at tro på at jeg også en dag skal være mor 

<--- ret så den tekst. Self bliver du mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.