Desperat brug for specielt navn til lille-søs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

LittleSteps

Hvor er det sødt at du vil hjælpe 

Jeg vil forslå:

Ella

Celine

Philippa

Nova

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Fenja09

Isabelle. skriver:

Alberte er så sødt. Alberte og Isabelle, det kunne også godt due.. det bliver sat på listen! Elsker også Luna, Liva ... argh, jeg elsker jo dem alle sammen! Jeg kunne godt bruge nogle flere søstre!

Ja, jeg har også altid været vild med navnet Alberte

Der er så mange fine og søde pigenavne. Synes også at Isabelle og Alberte lyder godt, men Isabelle passer til rigtig meget - forresten et meget flot navn, kan godt lide at det slutter på "e" og ikke "a"

Anmeld

28. februar 2013

Francisca

Isabelle. skriver:

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Min datter hedder  Lilje                   

men kan godt lide navne som, 

Madelina

Viola

Alexandrine

Magnolia

Desiree

Alma

Anmeld

28. februar 2013

Ciss

Iris - et af de smukkeste navne i verden. I tillæger man næsten nødt til at smile, når man siger det. 

Leonora - et stærkt, smukt og klassisk navn.

Rebekka - også et stærkt men alligevel feminint navn, og enkelt at bruge også i udlandet.

Lilly - smukt og poetisk navn.

Ingeborg - feminint og flot navn.

Amanda - et smukt navn med blød klang, og enkelt at bruge i udlandet.

Celeste - et utrolig smukt og let fransk navn.

Det er nogle af mine favoritnavne. Jeg håber, de kan give dig lidt inspiration. 

Anmeld

28. februar 2013

Nemesis

Astrid, Asta, Silke, Karla, Sara (hedder min datter)

Anmeld

28. februar 2013

Isabelle.

Chistina88: Jeg elsker også Lea! Det er virkelig sødt Tak for linket!

LittleSteps: Nova og Ella er rigtig søde! <3

Fenja09: Tak, det er også mere unikt

Francisca: Lilje er rigtig flot, og unikt. Madelina og Alma er virkelig også søde Desiree har jeg aldrig hørt før, men det er også smukt.

Ciss: Aww ja, Iris <3 Det skal jeg helt klart også fremlægge for min mor! Jeg har skrevet alle navnene ned, og jeg bliver helt glad når jeg kigger på dem. Det er sådan ... aww, en af dem bliver måske min lillesøster! Amanda er også virkelig sødt, og som du siger blødt i det

Nemesis: Asta, Silke og Sara er virkelig også smukke nave! <3

Tusind tak for alle svarende!!

Anmeld

28. februar 2013

Sara.

Isabelle og Victoria synes jeg passer rigtig godt sammen

Ellers er jeg vild med navne som

Ea
Ella
Filucca
Mynthe
Leonor

Held og lykke, hilsen Sara mor til pige på 5 der hedder Lærke og dreng på snart 3 der hedder Nor

Anmeld

28. februar 2013

LucieDelPesto

Min datter hedder Ramona, det er der kun 106 der hedder hvis det skal være meget sjældent ,

hvis ikke det var blevet det skulle hun have heddet

Cora/Coraline

Laura

Juliane
Luna eller

Nova

det var dem vi lige snakkede om hvertfald

Anmeld

28. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Isabelle. skriver:

DHej allesammen.

Jeg er en pige på 14 år, hvis mor og papfar får en datter til april. De roder rundt med navnet, og min mor bliver ved med at spørge mig, hvad jeg synes.

Jeg aner det virkelig ikke. De siger de søger et specielt navn, men da mor lider af alt mulig form for stress pga. det der graviditet, og min papfar ikke interesserer sig så meget for navnet, men mere for at passe sit arbejde, huset og min mor, sker der ikke rigtigt noget på den front.

Jeg begynder at blive bange for at hun bare kommer til at få et haste-navn, da både min mor og papfar giver udtryk for at de ikke har den fjerneste ide om hvad hun skal hedde.

Alle mine veninder er selvfølgelig helt oppe og køre og synes hun skal hedde Jessica, Jennifer, Angelina, og sådan nogle Hollywood navne.

Jeg ved bare at min mor gerne vil have sådan et sødt navn. Sådan noget som hun også kan blive voksen med, men uden at falde helt ind i mængten af Sofie'r og Emma'r. Nu er jeg så gået til det sidste jeg kan komme i tanke om, og jeg håber virkelig I vil hjælpe!

Mvh. Isabelle

Dejligt navn du har Min store pige hedder Isabell og lillesøster hedder Elina.

Her er nogle navne fra min liste...
Nika
Leonora
Milou
Catalina
Dana
Miley
Mila
Malin
Linnea

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. februar 2013

Lunae

Min datter hedder Camille og synes faktisk at det passer rigtig godt til Isabelle.

Isabelle og Camille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.