Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineW79 skriver: Sad også lige et øjeblik og tænkte om det ik er lidt en form for kanibalisme. Altså i den forstand at der jo er nogle farlige barktirie i menneske kød, som gør at man bliver syg? Vh stine
Sad også lige et øjeblik og tænkte om det ik er lidt en form for kanibalisme. Altså i den forstand at der jo er nogle farlige barktirie i menneske kød, som gør at man bliver syg? Vh stine
Ja, det kan du egentlig have ret i. Er der bakterier i menneskekød?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Jamen at hun stegte den og ville spise af den??? Troede det var en joke
Jamen at hun stegte den og ville spise af den??? Troede det var en joke
Samme her!!! Hun sagde at ved at spise den ville man reducere risikoen for at få en fødselsdepression - sorry, men det tror jeg bare ikke på!
emmagirl skriver: Samme her!!! Hun sagde at ved at spise den ville man reducere risikoen for at få en fødselsdepression - sorry, men det tror jeg bare ikke på!
o1Mutte skriver: Puha hvis en serverede sådan en dævl for mig så var det da først at jeg ville blive deprimeret
Puha hvis en serverede sådan en dævl for mig så var det da først at jeg ville blive deprimeret
Lige mine tanker
Dén er jeg med på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128