Det bliver så spændende....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

MyLove E

Om jeg nogensinde kommer i gang med at sy når jeg ikke engang kan tråde min maskine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Lene Unik

Tauf skriver:

Om jeg nogensinde kommer i gang med at sy når jeg ikke engang kan tråde min maskine

Ja, det kan være en udfordring.

Jeg drømmer om en overlocker - og har fået nogen demonstreret, det ser ud til at være en større videnskab at tråde dem.

Anmeld

28. februar 2013

MyLove E

Lene Unik skriver:

Jeg drømmer om en overlocker - og har fået nogen demonstreret, det ser ud til at være en større videnskab at tråde dem.

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Lene Unik skriver:

Det er ikke så slemt når mån først finder teknikken jeg kan ikke leve uden min nu.

Anmeld

28. februar 2013

Lene Unik

Mette. skriver:

Det er ikke så slemt når mån først finder teknikken jeg kan ikke leve uden min nu.

Ja - sådan er det sikkert. Jeg ville også rigtig gerne have en, men da det jeg syer er meget småt, så er jeg i tvivl om jeg kan udnytte den godt nok.

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Lene Unik skriver:

Ja - sådan er det sikkert. Jeg ville også rigtig gerne have en, men da det jeg syer er meget småt, så er jeg i tvivl om jeg kan udnytte den godt nok.

Altså syer du småt tøj eller hvad syer du?

Anmeld

28. februar 2013

Lene Unik

Mette. skriver:

Altså syer du småt tøj eller hvad syer du?

Nå ja - det kunne misforståes. Jeg syer meget, men det jeg syer er meget småt. Mest bitte små bukser til for tidligt fødte, så der er ikke meget plads når der skal sys ribkant forneden i benene.

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Lene Unik skriver:

Nå ja - det kunne misforståes. Jeg syer meget, men det jeg syer er meget småt. Mest bitte små bukser til for tidligt fødte, så der er ikke meget plads når der skal sys ribkant forneden i benene.

nej, det er rigtigt - men en overlocker stadig at anbefale jeg syer selv børnetøj og næsten kun på lockeren. Har også syet lidt i str. 44, uden problemer.

så hvis det er det der holder dig tilbge, så vil jeg absolut sige go for it!

Anmeld

28. februar 2013

Mette.

Tauf skriver:

Jeg er sikker på det nok skal lykkedes med lidt mere øvelse

- og undskyld jeg spammede din tråd med overlocker snak. 

Anmeld

28. februar 2013

Lene Unik

Mette. skriver:

nej, det er rigtigt - men en overlocker stadig at anbefale jeg syer selv børnetøj og næsten kun på lockeren. Har også syet lidt i str. 44, uden problemer.

så hvis det er det der holder dig tilbge, så vil jeg absolut sige go for it!

Lige nu er det mest økonomien der begrænser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.