? til svømmevest...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

vitapigen

Hej piger.

Jeg har købt en svømmevest til min datter på 1½ år. Jeg har købt den der hedder Konfidence Svømmevest str. 2-3 år, max 20 kg. Men er i tvivl om den er for lille? Min datter er stor af sin størrelse. Vejer 14-15 kg. Har prøvet vesten på hende, men den er meget stram. Vil høre om der er andre der har de veste og om de giver sig når de bliver våde? Har kun prøvet den på hende hvor den var tør...

Synes jo umiddelbart at hun nemt burde kunne være i den, når den går op til 20 kg, men det kommer selvfølgelig an på, hvilken kropsbygning man har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

vitapigen

Slet ingen der har sådan en???

Anmeld

2. marts 2013

vitapigen

OP....

Anmeld

3. marts 2013

Maja_4000

3. marts 2013

Nemesis

nej har ikke sådan en. men en svømmevest skal jo sidde fast ellers smutter den jo ud over hovedet på hende. Samtidig er der en bedre friktion mellem svømmedragt og vest når man er i vandet, så den vil nok ikke føles så stram.

Men er du i tvivl, kan du så ikke spørge der hvor du har købt den??

Anmeld

3. marts 2013

vitapigen

Nemesis skriver:

nej har ikke sådan en. men en svømmevest skal jo sidde fast ellers smutter den jo ud over hovedet på hende. Samtidig er der en bedre friktion mellem svømmedragt og vest når man er i vandet, så den vil nok ikke føles så stram.

Men er du i tvivl, kan du så ikke spørge der hvor du har købt den??

Jeg har købt den over nettet. Men har tænkt lidt på at ringe til dem for at høre. Kan godt se hvad du mener, men havde håbet der var andre der havde sådan en, som kunne sige om det blev lidt mere udvidet når den kom i vand Men tak for respons

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.