Glæder jeres mænd sig? - Min gør ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
3 svar
3 synes godt om
28. februar 2013

Anonym trådstarter

Hejsa tøser...

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe eller berolige mig...

Jeg har lige fået lagt æg op den anden dag...

Min mand sagde så den anden dag, at han bruger meget tid på at tænke over hvordan det kan være at han ikke glæder sig...
Det skal ikke misforstås, for han siger at han gerne vil have barn nu med mig, men han føler ikke at han glæder sig, som han skal, og som han kan se at jeg glæder mig...

Han er derfor bekymret over hvorfor han ikke selv føler at han glæder sig, og om han nogensinde kommer til det, eller om han pludselig sidder med et barn i armene, uden at føle noget... Han bryder sig ikke om at han ikke glæder sig...

Han har jo også set hvor meget andre glæder sig, og tror at det er derfor han ikke kan forstå at han ikke selv glæder sig...

Kan i hjælpe mig?!

Han føler også at alt det her behandling nærmest er et projekt, hvor han ligesom ikke kan gøre noget fra eller til...

Vil så gerne hjælpe min mand, så han ikke skal have det så skidt over ikke at glæde sig, og nervøs over om han nogensinde kommer til det...

Er der nogens mænd der har prøvet det samme, eller måske jer selv?

Stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

tarkoflen

Jeg tænker lidt, at han måske er bange for at glæde sig for tidligt, eller til noget, som så måske ikke er nu alligevel og så blive meget skuffet?

Jeg tror det er meget normalt, at man er overvældet og har svært ved at forholde sig til alt det der sker! Plus at man jo er sat lidt ud af spil, fordi man ligesom ikke rigtig kan gøre noget for at fremme noget som helst!

Jeg for at det lykkedes og lykkefølelsen kommer til ham!

P.s. Jeg var også meget overrasket over, at jeg ikke var mere påvirket af, at det lykkedes for os, og jeg reagerede slet ikke, som jeg havde regnet med og ej heller som kæresten havde regnet med! Sådan er det bare og det skal man ikke være flov over!

Anmeld

28. februar 2013

C-Dog

Det kommer! min mands glæde voksede i takt med maven, før jeg blev gravid var han bare sådan almindeligt glad, hvilket man kunne være strid og tolke som ligeglad, men det er helt normalt tror jeg. Da veerne kom var han helt høj af glæde for nu kom baby jo endelig! :-D så selv om selve projektet ikke får ham til at løbe nøgen gennem byen og prale af projekt baby så tror jeg nu nok han skal glæde sig :-)

Anmeld

28. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hejsa tøser...

Jeg håber virkelig at i kan hjælpe eller berolige mig...

Jeg har lige fået lagt æg op den anden dag...

Min mand sagde så den anden dag, at han bruger meget tid på at tænke over hvordan det kan være at han ikke glæder sig...
Det skal ikke misforstås, for han siger at han gerne vil have barn nu med mig, men han føler ikke at han glæder sig, som han skal, og som han kan se at jeg glæder mig...

Han er derfor bekymret over hvorfor han ikke selv føler at han glæder sig, og om han nogensinde kommer til det, eller om han pludselig sidder med et barn i armene, uden at føle noget... Han bryder sig ikke om at han ikke glæder sig...

Han har jo også set hvor meget andre glæder sig, og tror at det er derfor han ikke kan forstå at han ikke selv glæder sig...

Kan i hjælpe mig?!

Han føler også at alt det her behandling nærmest er et projekt, hvor han ligesom ikke kan gøre noget fra eller til...

Vil så gerne hjælpe min mand, så han ikke skal have det så skidt over ikke at glæde sig, og nervøs over om han nogensinde kommer til det...

Er der nogens mænd der har prøvet det samme, eller måske jer selv?

Stort knus

Jeg tænker at din mand ikke glæder sig, da der endnu ikke er noget at glæde sig til? Det er jo ikke sikkert at ægget bliver til en graviditet. Jeg håber selvfølgelig på jeres vegne at det bliver til en lille baby!

Men jeg tror bare ikke mænd kan sætte sig ind i det på samme måde som vi kvinder er inde i det. Når du står med en positiv test, så skal han nok begynde at glæde sig - det kommer helt automatisk jo tættere i kommer på termin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.