overvægt og parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
9 synes godt om
28. februar 2013

Anonym trådstarter

Vi er begge overvægtige herhjemme, begge vejede vi over 100 kg for to mdr siden, jeg har tabt mig 20 kg og lagt min kost om- det har manden ikke, han gider ikke undvære sin mad. Fair nok han bare nyder hvor lækker og glad jeg pludselig er, men, idag havde jeg så tænkt at forkæle mig selv med min livret der hverken er sund eller usund. Og så siger min mand om jeg ikke bare burde spise rugbrød! Jeg er stikhamrende tosset og ked nu! For jeg knokler med at tabe mig imens han ikke gør, og så siger han sådan til mig? Wtf, han er nok den sidste jeg vil ha kostråd fra! Øv øv øv. Der er lukket for sex i aften! Synes ærligtalt jeg havde fortjent den madret i dag. Nu har jeg istedet mistet lysten. Til både mad og ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

B&J

jeg syntes det er sååååå sejt du har tabt 20kg

og hvór er han bare tarvelig, du skulle ha smækket i hovede på ham at ja du kan spise det med god samvittighed for det syntes jeg du har fortjent....

og kan 100% godt forstå du lukker for sexen når det er han ikke støtter dig i noget som helst ej hvor er det bare så forkert af ham, og man kan jo sagten spise minder selv om man er på kur

men lov mig du skal ikke gå ned over ham forså ender det med du tager på igen.. så heller få snakket med hinanden om det

Anmeld

28. februar 2013

AlberteSophie

Anonym skriver:

Vi er begge overvægtige herhjemme, begge vejede vi over 100 kg for to mdr siden, jeg har tabt mig 20 kg og lagt min kost om- det har manden ikke, han gider ikke undvære sin mad. Fair nok han bare nyder hvor lækker og glad jeg pludselig er, men, idag havde jeg så tænkt at forkæle mig selv med min livret der hverken er sund eller usund. Og så siger min mand om jeg ikke bare burde spise rugbrød! Jeg er stikhamrende tosset og ked nu! For jeg knokler med at tabe mig imens han ikke gør, og så siger han sådan til mig? Wtf, han er nok den sidste jeg vil ha kostråd fra! Øv øv øv. Der er lukket for sex i aften! Synes ærligtalt jeg havde fortjent den madret i dag. Nu har jeg istedet mistet lysten. Til både mad og ham.

Jeg godt sætte mig ind i dit sted, nu har jeg aldrig været overvægtig!

Måske du bare skal tá det med et smil? Og give dig lov til det du SELV har lyst til, og så lade hver at lytte til andre. Jeg ved det er nemmere sagt end gjort. 

Men du kan i mine øjne spise din livret med god samvittighed, du kender dit mål og er sten sikker på at du også skal nå det sålænge du er målrettet. Og selvfølgelig skal du da også have plads til at nyde livet under din kamp!

Syntes du bør kysse din kæreste, sige "er jeg ikke blevet mere tiltrækkende måske bedre humør, er det ikke skønt?" Hans svar vil 90% være "jo" og der burde du være grov og sige "så har jeg også fortjent min livret, så kan du spise din når du når så langt som jeg, og indtil da, velbekommen med rugbrødet" (;

stort Til dig

Anmeld

28. februar 2013

Amanda Stage

Ej hvor er det dog tarveligt! Jeg kan godt forstå du er sur! Han er da virkelig dobbeltmoralsk og han har jo ikke engang gjort noget for at tabe sig Synes du ikke det er lidt... sådan... uretfærdigt at du nu SKAL tabe dig efter hans mening (selvfølgelig også for dig selv) men at han ingenting skal gøre ved det? 

Vi har været på kur flere gange herhjemme, og det er altså os begge to. Når vi taber os, roser vi hinanden. Når vi synder, så nyder vi det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.