Så er jeg tilbage :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

anjamichell@gmail.com

Jeg har haft en masse at se til!!

Nu er der kommet mere ro på så jeg også har tid til at være på baby.dk

Vi er for det første flyttet på landet i et kæmpe hus.... 244 kvm og kun ca 4 år gammelt..... virkelig lækkert med panoramavinduer og åbent til kip....
Min mand har fået sit erhverv hjem, han er mekaniker, og da det er en nedlagt landejendom, er der plads til både bolig og værksted.... det gi'r en del mere sammenhold i vores familie

Nu har jeg søgt som dagplejer og samtalen gik rigtig godt, så nu skal de bare ringe mandag eller tirsdag og sige at de har valgt mig!!
Det er godt nok kun et 3 mdr's vikariat men der er mulighed for forlængelse eller fastansættelse!!

Fantastisk at være her igen..... Håber ikke at I helt har glemt mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

B&J

self har vi da ikke glemt dig og hvor er det dog helt igenenm fantastisk. der er jo sket en masse vidunderlig hjemme ved jer og stort tillykke med det hele

Anmeld

28. februar 2013

Asta&Alfred

Anjamichell skriver:

Jeg har haft en masse at se til!!

Nu er der kommet mere ro på så jeg også har tid til at være på baby.dk

Vi er for det første flyttet på landet i et kæmpe hus.... 244 kvm og kun ca 4 år gammelt..... virkelig lækkert med panoramavinduer og åbent til kip....
Min mand har fået sit erhverv hjem, han er mekaniker, og da det er en nedlagt landejendom, er der plads til både bolig og værksted.... det gi'r en del mere sammenhold i vores familie

Nu har jeg søgt som dagplejer og samtalen gik rigtig godt, så nu skal de bare ringe mandag eller tirsdag og sige at de har valgt mig!!
Det er godt nok kun et 3 mdr's vikariat men der er mulighed for forlængelse eller fastansættelse!!

Fantastisk at være her igen..... Håber ikke at I helt har glemt mig

Hej velkomment ilbage.

Det lyder som om det hele kører på skinner Skønt med det nye hus og lækkert at din mand kan have værksted hjemme. Du må have held og lykke med jobet

Anmeld

28. februar 2013

anjamichell@gmail.com

Hvor er det fantastisk at få så glade svar :-)

Anmeld

28. februar 2013

wamse

Velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.