3 år - ønsker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
12 svar
2 synes godt om
28. februar 2013

Lise

Vores lille dreng fylder 3 år om 11 dage. Han skal ha' nogen gaver, skal han! Men hvad?

Han har en storebror, som han leger meget med, og tilsammen synes jeg de har alt legetøj i verden. Jeg kan virkelig ikke komme på noget de mangler i deres liv. Den lille elsker at spille på iPad, men det er altså en lidt for dyr gave. Han får en anden tablet, som han kan spille lidt på. Han elsker at lave puslespil, og er ret dygtig til det, han elsker musik, og så leger han enormt meget med sit legekøkken. Jeg tænker at han ønsker sig puslespil og ting til det legekøkken. Han har godt nok en stor kasse fyldt med gryder og plasticmad, men vi kan vel nok få plads til lidt mere i den  

Hvad leger jeres tre-årige drenge med? Og er der måske nogle must-haves i et legekøkken, som han tilfældigvis ikke har?

Kom glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

optimistmor

Lise skriver:

Vores lille dreng fylder 3 år om 11 dage. Han skal ha' nogen gaver, skal han! Men hvad?

Han har en storebror, som han leger meget med, og tilsammen synes jeg de har alt legetøj i verden. Jeg kan virkelig ikke komme på noget de mangler i deres liv. Den lille elsker at spille på iPad, men det er altså en lidt for dyr gave. Han får en anden tablet, som han kan spille lidt på. Han elsker at lave puslespil, og er ret dygtig til det, han elsker musik, og så leger han enormt meget med sit legekøkken. Jeg tænker at han ønsker sig puslespil og ting til det legekøkken. Han har godt nok en stor kasse fyldt med gryder og plasticmad, men vi kan vel nok få plads til lidt mere i den  

Hvad leger jeres tre-årige drenge med? Og er der måske nogle must-haves i et legekøkken, som han tilfældigvis ikke har?

Kom glad

et lille træ-ur han selv kan stille tiden på, et æggeur, kaffemaskine, elkedel, handmixer? alså plast hihi... et lille fad, en bakke, 

min dreng 2,8 elsker sin babw bamse, futtoge m. skinner, sin radio, mors tablet, køkkenting her supplerer vi med små æsker fra smarties, æggebakker fra dem med 6 i og div slikpastiller hvor æskerne er pæne indeni og sådanne ting. s

it fisher price bondegård og zoo, biler, kasseapparat, perler under opsyn, play doh under opsyn...

Anmeld

31. marts 2013

morethanperfect

Lise skriver:

Kom glad

Jeg var i toys R' us hvor jeg så de sødeste ting til legekøkkener ..

Små kaffemaskiner , blendere , el kedeler osv.. Det var bare så fint
Det skal Oscar ha når der kommer børnepenge .. Kunne ikke stå for det .

Anmeld

31. marts 2013

Benjamins'mor

Min søn er godtnok kun 2 år og 3 mdr.
Men kan sige min søn er HELT vild med sit legekøkken. Vi har købt en cappuccino maskine fra OBH nordica legetøj til ham i julegave sidste år, og den er bare et stort hit. Han elsker at lege han drikker kaffe og laver kaffe når vi har gæster.

Udover det har han den der tavle fra IKEA, hvor man kan tegne med kridt på den ene side, Whiteboard på den anden og så kan man købe en rulle papir til, den er han også helt vild med.

Anmeld

31. marts 2013

morethanperfect

Lise skriver:

Kom glad

http://www.toysrus.dk/Søgeresultat.aspx?q=HAPPY%20HOUSE%20kaffemaskine

Se her

Anmeld

31. marts 2013

MortilElias2010

Lise skriver:

Kom glad

Forskellige slags musikinstrumenter? Doktorting? Modellervoks, maling, pensler, lærreder, legehus, rutchebane, trampolin - hvad interesserer ham? Hvad med at tage ham med i zoologisk have og bare have en dejlig dag der. Gaver skal folk nok komme med og hvis han og storebror tilsammen har så rigeligt så behøver I jo ikke give. Vi gjorde ikke. Hvad med alle mulige slags transportmodaliter eller penge så kan han selv gå ind i en legetøjsbutikken og vælge? Det gjorde Elias og han valgte Byggemand Bob rendegraveren og det er DEN han leger mest med og tager afsted med hvis han skal nogen steder. At jeg selvfølgelig blev nødt til at fortælle ham at noget var dyrere end de to hundrede kroner han havde at bruge i butikken hører bare med og det kan man da sige blev en fantastisk gave da han valgte selv og så sørge for at være åben som forælder overfor hans valg. 

Anmeld

31. marts 2013

B&J

hvad med årskort til de forskellige steder???

tøj

en tegnetavle hvis han kan lig af tegne???

jeg skriver kun lidt da jeg kan se der er en masse der har skrevet legetøj og super gode ideer til det

Anmeld

31. marts 2013

Svenne

Min søn bliver også 3 år nu her.

Han ønsker sig bl.a. billetter til Cirkus Summarum, årskort til Zoo/andre forlystelser, toilettaske, lidt tøj, fodboldmål til haven..

og hvis vi spørger ham.. Maskiner!! Fra Bruder. Men han har SÅ mange og de fylder så meget!

Til sit legekøkken har han toastmaskine, kasseapparat o.lign. i træ - det er et stort hit. Også en lille indkøbskurv med varer, han kan scanne på kasseapparatet

Anmeld

31. marts 2013

Ryberg

Vi ønsker os en cykel til lasse
Cykelhjelm
Fodboldmål

Han vælter nemlig også i legetøj ..

Men af legetøj er det elektriske brio tog og flexi track ..

Anmeld

31. marts 2013

Lise

optimistmor skriver:

et lille træ-ur han selv kan stille tiden på, et æggeur, kaffemaskine, elkedel, handmixer? alså plast hihi... et lille fad, en bakke, 

min dreng 2,8 elsker sin babw bamse, futtoge m. skinner, sin radio, mors tablet, køkkenting her supplerer vi med små æsker fra smarties, æggebakker fra dem med 6 i og div slikpastiller hvor æskerne er pæne indeni og sådanne ting. s

it fisher price bondegård og zoo, biler, kasseapparat, perler under opsyn, play doh under opsyn...

Tak for de fine forslag, men det er nu 20 dage siden han havde fødselsdag  

De bedste gaver var en tablet, som han kan spille lidt på, og så en stor pakke med Dublo tog 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.