Lise skriver:
Vores lille dreng fylder 3 år om 11 dage. Han skal ha' nogen gaver, skal han! Men hvad? 
Han har en storebror, som han leger meget med, og tilsammen synes jeg de har alt legetøj i verden. Jeg kan virkelig ikke komme på noget de mangler i deres liv. Den lille elsker at spille på iPad, men det er altså en lidt for dyr gave. Han får en anden tablet, som han kan spille lidt på. Han elsker at lave puslespil, og er ret dygtig til det, han elsker musik, og så leger han enormt meget med sit legekøkken. Jeg tænker at han ønsker sig puslespil og ting til det legekøkken. Han har godt nok en stor kasse fyldt med gryder og plasticmad, men vi kan vel nok få plads til lidt mere i den
Hvad leger jeres tre-årige drenge med? Og er der måske nogle must-haves i et legekøkken, som han tilfældigvis ikke har?
Kom glad 
et lille træ-ur han selv kan stille tiden på, et æggeur, kaffemaskine, elkedel, handmixer? alså plast hihi... et lille fad, en bakke,
min dreng 2,8 elsker sin babw bamse, futtoge m. skinner, sin radio, mors tablet, køkkenting her supplerer vi med små æsker fra smarties, æggebakker fra dem med 6 i og div slikpastiller hvor æskerne er pæne indeni og sådanne ting. s
it fisher price bondegård og zoo, biler, kasseapparat, perler under opsyn, play doh under opsyn...
Anmeld