Hvor køber jeg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
11 svar
4 synes godt om
28. februar 2013

Team Putte

.. Store runde og bløde sutter?

Ida vil kun bruge de gammeldags runde sutter. Dem hun startede med hed 0-36 mdr og de er blevet suttet godt store.. De nyeste jeg har fundet hedder fra 3-36 mdr men de er ik større i suttehovedet, kun længere? Og meget hårde når hun har ondt i gummerne.. Hun vil IKKE skifte sutter, men de gamle er ved at være godt slidte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

modesty

Man kan købe dem i Matas og på Apoteket.

Anmeld

28. februar 2013

Team Putte

modesty skriver:

Man kan købe dem i Matas og på Apoteket.

Vores matas har kun de små 0-36 mdr runde sutter Og synes heller ik jeg kunne finde dem på apoteket

Anmeld

28. februar 2013

Malene76

Team Putte skriver:

Ida vil kun bruge de gammeldags runde sutter. Dem hun startede med hed 0-36 mdr og de er blevet suttet godt store.. De nyeste jeg har fundet hedder fra 3-36 mdr men de er ik større i suttehovedet, kun længere? Og meget hårde når hun har ondt i gummerne.. Hun vil IKKE skifte sutter, men de gamle er ved at være godt slidte

Felix vil kun bruge sutter med et ret stort suttehovede. Vi fandt dem på navnesutten.dk.

KH Malene

Anmeld

28. februar 2013

mth1987

Team Putte skriver:

Vi havde også et hyr da vi sku skifte sutter. Hun gad ikke engang en ny af samme slags. Dog gav hun sig til sidst og kan bruge alle slags nu

Anmeld

28. februar 2013

Team Putte

Malene76 skriver:

Felix vil kun bruge sutter med et ret stort suttehovede. Vi fandt dem på navnesutten.dk.

KH Malene

Synes jeg har kigget der, men gør det da lige igen

Anmeld

28. februar 2013

EnGodMor

Team Putte skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i bor, men her i Kalundborg? Har vores brugs både de små og store sutter

Anmeld

28. februar 2013

Team Putte

engodmor skriver:

Nu ved jeg ikke hvor i bor, men her i Kalundborg? Har vores brugs både de små og store sutter

Vi er fra Jyderup men vores brugs har ik nogle der er store nok

Anmeld

28. februar 2013

EnGodMor

Vi er fra Jyderup men vores brugs har ik nogle der er store nok

Skal det være de der  hedder 3til 36 måneder? Eller hvaddet

Anmeld

28. februar 2013

Team Putte

engodmor skriver:

Skal det være de der  hedder 3til 36 måneder? Eller hvaddet

Vi har allerede dem der hedder 3-36 mdr men de er stadig for små i omkredsen.. længden er fin nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.