jer på barselsdagpenge fra kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. februar 2013

Mor1012

hvornår får i jeres udbetalt for februar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

tarkoflen

Jeg får ikke barselsdagpenge endnu, men almindelige dagpenge og dem fik jeg i mandags...

Anmeld

28. februar 2013

Fuglemor

Mor1012 skriver:

Jeg har fået udbetalt i dag

Anmeld

28. februar 2013

Mor1012

Mor12 skriver:

Jeg har fået udbetalt i dag

jeg skulle være gået over på barselsdagpenge d 4 februar. har kun fået 1800 i løn, mangler barselsdagpengene udbetalt

Anmeld

28. februar 2013

Fuglemor

Mor1012 skriver:

jeg skulle være gået over på barselsdagpenge d 4 februar. har kun fået 1800 i løn, mangler barselsdagpengene udbetalt

synes der var noget da jeg skulle have det. Løn perioden går fra sidste mandag i måned til sidste søndag og da eg skulle have midt i så fik jeg vist ikke noget. 

Anmeld

28. februar 2013

Team Putte

Mor1012 skriver:

Ring til udbetaling danmark.. Jeg skulle have haft barselsdagpenge første gang sidst i december men jeg fik først sidst i januar og det var absolut kun fordi jeg selv ringede til dem for at høre om der gik nogle penge ind i januar eller hvad.. Fik kun en halv løn fra arbejdet første december så økonomien var ved at være godt presset da vi ramte børnepengene i januar... Det virker ik helt som om de har styr på tingene endnu

Anmeld

28. februar 2013

LSM

Mor1012 skriver:

Altså de sendte mig et brev hvor jeg skulle skrive under på jeg ikke havde opstartet arbejde.
Det skulle jeg så sende ind til dem og først når de har fået brevet retur kan de udbetale pengene, men prøv at ringe til udbetaling danmark
Jeg overgik til barselsdagpenge d. 22 januar men fik først brevet d. 30 januar, så jeg fik først dem for januar udbetalt her idag.

Anmeld

28. februar 2013

EnGodMor

Man får den sidste torsdag i måneden

Anmeld

28. februar 2013

Miss Church

Mor1012 skriver:

Jeg har fået barselsdagpenge fra Udbetaling Danmark i dag 

Har fået af vide at det altid er sidste torsdag i måneden 

Anmeld

1. marts 2013

Tulle28

tarkoflen skriver:

Jeg får ikke barselsdagpenge endnu, men almindelige dagpenge og dem fik jeg i mandags...

Har du modtaget dem eller talt med udbetaling Danmark? Står i samme situation som dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.