Pergotime... og et andet spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2013

Sandradee82

Hejsa

Nogen af jer derude som har fået kvalme ved brug af pergotime ? synes det bliver værre og værre for hver gang jeg får pergotime..

Et andet spørgsmål - jeg har masser af tankemylder i mit hoved... er bange for at miste et barn igen og min har fået kræft så der er også en masse tanker ved det.

Nogen som kan give mig et tip..?  kan man gå til en healer eller noget andet.. ?  ikke en psykolog - synes ikke det hjælper på mig !

Mange morgen hilsner fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Kløver

Sandradee82 skriver:

Hejsa

Nogen af jer derude som har fået kvalme ved brug af pergotime ? synes det bliver værre og værre for hver gang jeg får pergotime..

Et andet spørgsmål - jeg har masser af tankemylder i mit hoved... er bange for at miste et barn igen og min har fået kræft så der er også en masse tanker ved det.

Nogen som kan give mig et tip..?  kan man gå til en healer eller noget andet.. ?  ikke en psykolog - synes ikke det hjælper på mig !

Zoneterapi har jeg haft glæde af både før og under graviditet, og hjælper også på stress, tankemylder osv

Har ingen erfaring med pergotime da jeg ikke nåede at starte op ( det er det der fremprovokerer mens, ikke?)

Anmeld

28. februar 2013

gædde/gitte

Sandradee82 skriver:

dehhh3hhhehelheldheldiheldigHejsa

Jeg er én af de heldige, som intet mærker ... men mange får kvalme... prøv men én kedelig kiks, hvis det er fordi det giver dig sure opstød tankemyldet er nemmest at slippe af med hvis man snakker det ud brug familie, venner og os herinde

Anmeld

1. marts 2013

et-ønske

Ja jeg får også kvalme og de vildeste brystspændinger håbet når altid lige at spire...

Kender desværre ikke lige så meget til det alternative....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.