Jeg glemte hans maske !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
5 svar
3 synes godt om
28. februar 2013

Swerg

Når nu mn har været så dum at glemme sønnikes maske hos hans DP, så laver man da en selv ?? 

Fungerede rigtig fint ! Og så med strømpe om den skarpe kant på flasken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

marie_jon

Elias2010<3 skriver:

Når nu mn har været så dum at glemme sønnikes maske hos hans DP, så laver man da en selv ?? 

Fungerede rigtig fint ! Og så med strømpe om den skarpe kant på flasken

Ah det er sq genialt!! Har selv stået i samme situation, men manglede lige dig gode ide

Anmeld

28. februar 2013

tweety2060

maria_josse skriver:

SSeSer

Ah det er sq genialt!! Har selv stået i samme situation, men manglede lige dig gode ide

Godt fundet på meen er ikke helt sikker på at virkningen er den samme. Spacer er jo lavet så medicinen ikke sidder sig på siderne , altså primet, så det kommer ind i munden. Og videre ned i lungerne... Så jeg ville gætte på at han ikke Har fået fuld udbytte af medicinen.... Men kreativt

Anmeld

28. februar 2013

Ayasmor

tweety2060 skriver:

Godt fundet på meen er ikke helt sikker på at virkningen er den samme. Spacer er jo lavet så medicinen ikke sidder sig på siderne , altså primet, så det kommer ind i munden. Og videre ned i lungerne... Så jeg ville gætte på at han ikke Har fået fuld udbytte af medicinen.... Men kreativt

Jeg tænkte det samme. Men når alt kommer til alt, så er det trods bedre end ingen medicin

Til TS: Øv, hvor træls at glemme den. Kender godt det med at glemme noget i institutionen, som er ret vigtige at have hjemme. Kreativt fundet på

Anmeld

28. februar 2013

Swerg

Ja jeg blev nød til det da han fik et ordentlig hosteanfald

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Jeg tror heller ikke den fungerer optimalt

MEN det er super kreativt og det er bedre end ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.