Er det fair

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Sagen er den jeg bor sammen med min kæreste og er blevet gravid og har så haft det så skidt at jeg måtte droppe ud af skolen og har så været i karantæne fra kommunen med at kunne få kontanthjælp så har ikke fået nogen penge i omkring to måneder. Havde så forslået min kæreste og flyt hjem til min mor så han ikke skulle betale noget for mig men siger så det gav det samme om jeg var her eller ej. Så snakkede vi her for lidt siden hvad jeg ville bruge min børneopsparing på og han synes det var fair jeg betalte noget af hans gæld med den fordi han jo havde betalt mad for mig i de her to måneder. Synes i også det er fair jeg skal hjælpe ham med at betale hans gæld jeg slet ikke har været en del af overhovedet.

Jeg var blevet eddike sur hvis det var mig.
Så kunne han have meldt klart ud fra start af, at du skulle afbetale senere. Det andet her er bondefangeri og ikke fair.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Anonym trådstarter

CC23 skriver:

Jeg ville ikke betale hans gæld nej, og jeg synes han er ret led at han så meget som hentyder at du skal punge ud med din børneops. Nu tar jeg lige mine morbriller på, og hvis jeg var din mor, ville jeg blive ret ked af at den opsparing jeg havde lavet til min datter, blev brugt på hendes kæreste. De penge er en gave til DIG, ikke til din kærestes gæld.

Lige præcis det jeg også tænker og hvis jeg er så stor en byrde skulle han have sagt ja du kan godt flytte hjem til din mor i stedet for det pis. Da jeg fik penge su. Betalte jeg mine regninger også fik han faktisk resten af pengene. Så han har fået rigtig mange penge. Han har fået ja 4000kr hver gang og nok 4500kr

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Jeg var blevet eddike sur hvis det var mig.
Så kunne han have meldt klart ud fra start af, at du skulle afbetale senere. Det andet her er bondefangeri og ikke fair.

Jeg blev også sur også lukkede han af og snakkede ikke mere til mig lagde sig til at sove

Anmeld

27. februar 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Jeg blev også sur også lukkede han af og snakkede ikke mere til mig lagde sig til at sove

Kan du ikke bare lade ham koge i sit eget sure suppe indtil han opdager at han ikke er fair og dropper ideen? Jeg ved at herhjemme nytter det ikke at snakke om tingene når min mand tar fejl- han har brug for fred- og så går det gerne op for ham efter et par dage og så undskylder han.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

CC23 skriver:

Kan du ikke bare lade ham koge i sit eget sure suppe indtil han opdager at han ikke er fair og dropper ideen? Jeg ved at herhjemme nytter det ikke at snakke om tingene når min mand tar fejl- han har brug for fred- og så går det gerne op for ham efter et par dage og så undskylder han.

Må se skulle ikke undre mig han skrev et eller andet mens han er på arbejde, men den børneopsparing bliver højt sandsynlig brugt til indskud på en større lejlighed og det ved han. Eller til at betale kommunen af med indskudslån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.