Hjælp ? ang. dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Aften piger.

Jeg bliver nødtil at spørger ( måske et dumt spørgsmål ) men kan børn kun passes i dp til de er 3 år? Eller er det op til de skal starte i skole?

Jeg tror helt bestemt kun, at børnene kan passe i DP/VS, indtil de er 3 år gamle

Hvad er grunden til, at du ikke ønsker, dit barn skal i børnehave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Valle81

I Viborg skal de tilbydes en plads i børnehave den måned de bliver 3 ogfda ikke blive i dagplejen-vuggestue længere. Dog skal det siges at hvis det er privat dagpleje så må de blive til de skal i skole:-)

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Bliver nød til at spørgr af ren nysgerrighed..

Vil du ikke have dit barn i bh og hvorfor

Pt går mit barn i vs. Men pga h*n er syg konstant tænkte jeg dp da jeg ved at der ikke er så meget sygdom som i vs. Og ved ikke om hvordan det er med sygdom i bh. Men jeg synes det er så frustrende at mit barn er sygt hele tiden. Og h*n trækker det hele med hjem til os også. og psykisk er jeg ved at være helt færdig pga dette.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg tror helt bestemt kun, at børnene kan passe i DP/VS, indtil de er 3 år gamle

Hvad er grunden til, at du ikke ønsker, dit barn skal i børnehave?

Se svar ovenfor

Anmeld

27. februar 2013

Stumpen

Indenfor det kommunale er det afsted omkring de 3, men har du en privat dp kan du i samråd med hende/ham aftale noget andet, dog falder tilskuddet vist temmelig meget af hvad jeg har hørt...

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Indenfor det kommunale er det afsted omkring de 3, men har du en privat dp kan du i samråd med hende/ham aftale noget andet, dog falder tilskuddet vist temmelig meget af hvad jeg har hørt...

Altså mener du det man får i tilskud til pasning? Det får vi nemlig.

Anmeld

27. februar 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Altså mener du det man får i tilskud til pasning? Det får vi nemlig.

Ja tilskuddet falder når barnet rammer den alder, hvor h?n skal i børnehave efter kommunens regler.

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Ja tilskuddet falder når barnet rammer den alder, hvor h?n skal i børnehave efter kommunens regler.

Nå det vidste jeg ikke. Men bh er vel også billigere end vs?

Anmeld

27. februar 2013

Mette.

Anonym skriver:

Aften piger.

Jeg bliver nødtil at spørger ( måske et dumt spørgsmål ) men kan børn kun passes i dp til de er 3 år? Eller er det op til de skal starte i skole?

En dagpleje er et pasningstilbud for børn til 0-6 år, de fleste er bare ikke klar over det

dog har jeg endnu ikke hørt om nogen der ikke har skiftet deres børn til børnehave ved 3 års alderen, men det er altså ikke et krav.

min egen datter skal fx blive i sin dagpleje til hun bliver 3 år og 4 måneder.

Anmeld

27. februar 2013

Stumpen

Anonym skriver:

Nå det vidste jeg ikke. Men bh er vel også billigere end vs?

Det tror jeg - har kun haft børn i dp, så kender slet ikke prisen på vs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.