Hvor lang tid skal der gå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Amanda Stage

Det skal andre da slet ikke bestemme? 

Der er ALDRIG en garanti for at parforholdet holder, heller ikke selvom man har været sammen i meget lang tid! 

Lad være med at lytte til andres tåbelige bedrevidenhed og gå så i gang med projekt baby hvis I er klar!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Peanut

Hmm det er svært.

Men personligt synes jeg at man bør have boet sammen i et halvt års tid inden. For selvom man har været sammen og boet hver for sig, er det noget andet at bo sammen og dele dagligdag 

Anmeld

1. marts 2013

Misser1989

Jeg mødte min kæreste ca. 5 mdr. efter jeg fyldte 18 år. Han var på det tidspunkt 23. Da vi havde været kærester i ca. 4-5 mdr. flyttede vi sammen i hans hus. Da vi så havde boet sammen i et par måneder, smed jeg p-pillerne. (vi var enige om det!) Der var han 24 og jeg 19. Der gik så 14 mdr. inden jeg blev gravid.

Det var nok ret hurtigt vi besluttede os for at få børn sammen..

Men i dag er vi stadig sammen efter 5 år og har 2 skønne unger. En på knap 3 år og en på 2½ mdr.

Det sværeste ved at have fået børn sammen, er nok at vi ikke altid er helt enige om opdragelsen. Og så at vi aldrig har noget tid for os selv. Det er altid sammen med vennerne, hvis børnene bliver passet..

Uanset om man har været sammen i 10 år eller 1 år, kan man altid risikere at det ikke går! Det er en stor omvæltning at blive forældre.

Så hvis i føler jeg klar, så syns jeg bare i skal springe ud i det

Held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.