Anonym skriver:
Hej jeg er i en børnehave:-) er rigtig glad for det men der en a de andre pæg som er gravid hun er 15+ jeg er 24+ og jeg bliver mere og mere træt a hende! Når der noget hun ikk vil eller mener hun ikk kan fordi hun er gravid siger hun det kan jeg ikk for jeg gravid og så lidt efter kommer hun ' gider du gør det'? Jeg bliver så vrad inden i for jeg samte længere ind hende begynder og ikk kan bukke mig hun er stadig flad som en pandekage! Problemet er bare jeg er så dårlig til og sige fra til hende isted for går jeg og bliver inde brændt :-( syntes hun er ved og være skide træls ja! Et råd til hvordan man lige tager dwn med hende stille og rolig?:-)
Jeg ville have sagt jeg er osse gravid så nej det kan jeg ikke og da jeg er længer hende ind dig er jeg lidt mere besværet af min mave...
Eller sig næste gang hun siger jeg er gravid så kan ikke gør du det ikke lige så spørg og det er jeg måske ikke? Du bliver nød til at sige fra
vis du har brug for at sige det på en anden måde sig sig til hende jeg skal lige snakke med dig alene sig pænt til hende at det går dig på at hun bliver ved at sige at hun ikke kan ting på grund af hendes gravilitet og så beder dig om det i stedet for du er altså osse gravid og længer hende så din mave er altså begyndt at besvæger dig nu.. Men jeg havde nok ikke sagt det så pænt for hun lyder remligt egoistisk og virker lige glad med dig og dit barn bare hun selv har det godt men

held og lykke
Anmeld