bliver pluselig trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg har det sidste tid kunne gå fra at være glad til at blive ierteret og sur og træt af det hele lige pluselig der skal ingen ting til igår var jeg glad kørte over og besøgte min veninde hendes kæreste og deres lille baby da jeg kom hjem blev jeg pluselig trist og fælede et par tåre men tørede hurtig øjenene igen da kæresten kom hjem og kan ikke forklare ham hvorfor nu idag er jeg osse trist og har lyst til at græde er bare træt af det hele for tiden

Ved ikke hvad jeg ville med denne tråd ville nok bare ud med lidt af mine føelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Babydrøm

Anna111 skriver:

jeg har det sidste tid kunne gå fra at være glad til at blive ierteret og sur og træt af det hele lige pluselig der skal ingen ting til igår var jeg glad kørte over og besøgte min veninde hendes kæreste og deres lille baby da jeg kom hjem blev jeg pluselig trist og fælede et par tåre men tørede hurtig øjenene igen da kæresten kom hjem og kan ikke forklare ham hvorfor nu idag er jeg osse trist og har lyst til at græde er bare træt af det hele for tiden

Ved ikke hvad jeg ville med denne tråd ville nok bare ud med lidt af mine føelser

Ville lige sende dig en masse 

Anmeld

27. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
AnnL skriver:

Ville lige sende dig en masse 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.