Indre ro..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
14 svar
4 synes godt om
27. februar 2013

o1Mutte

Efter jeg har fået dato på hvornår vi skal til første samtale har jeg fået sådan en dejlig indre ro.
Det er som om at min krop slapper meget mere af, og frygter ikke at få det røde mere, som jeg plejer.
Syntes det er rigtig dejligt
(selvom jeg tror at uroen og usikkerheden kommer igen når vi går rigtigt igang)

Andre der har haft det på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Efter jeg har fået dato på hvornår vi skal til første samtale har jeg fået sådan en dejlig indre ro.
Det er som om at min krop slapper meget mere af, og frygter ikke at få det røde mere, som jeg plejer.
Syntes det er rigtig dejligt
(selvom jeg tror at uroen og usikkerheden kommer igen når vi går rigtigt igang)

Andre der har haft det på samme måde?

ja husker god følelsen.. men nu kommer det væreste bare.. behandligen har været det værste vi nogensinde har været igennem.. men heldig har det ført noget godt med sig..

Held og lykke

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

ja husker god følelsen.. men nu kommer det væreste bare.. behandligen har været det værste vi nogensinde har været igennem.. men heldig har det ført noget godt med sig..

Held og lykke

Det er også det jeg 'frygter' (ved ikke lige om det er det rette ord)
Nyder det lige nu. Ikke at gå og tælle dage, stresse mig selv over manglende graviditet osv.
Men tror det er fordi at det ikke er op til mig mere. Lige nu i hvert fald Så nu nyder vi bare tiden indtil vi går i gang.

Dejligt at det er lykkedes for jer

Anmeld

27. februar 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Det er også det jeg 'frygter' (ved ikke lige om det er det rette ord)
Nyder det lige nu. Ikke at gå og tælle dage, stresse mig selv over manglende graviditet osv.
Men tror det er fordi at det ikke er op til mig mere. Lige nu i hvert fald Så nu nyder vi bare tiden indtil vi går i gang.

Dejligt at det er lykkedes for jer

Det er super hårdt, men det har ihverfald gjort vores parforhold stærkere tager du gelé royal?

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Det er super hårdt, men det har ihverfald gjort vores parforhold stærkere tager du gelé royal?

Nej det gør jeg ikke Er ikke engang sikker på hvad det er

Anmeld

27. februar 2013

Putomanen

Jeg kan huske, at jeg også havde det sådan. Nu er der kommet gang i tingene, og man kan ikke selv gøre noget, så er det meget lettere at slappe af

Anmeld

27. februar 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Jeg kan huske, at jeg også havde det sådan. Nu er der kommet gang i tingene, og man kan ikke selv gøre noget, så er det meget lettere at slappe af

Tror også det er det. At nu er der andre der skal sørge for at der sker noget

Anmeld

27. februar 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Tror også det er det. At nu er der andre der skal sørge for at der sker noget

Ja, nu er det ude af jeres hænder. Nyd det

Anmeld

28. februar 2013

pcoramt

o1Mutte skriver:

Nej det gør jeg ikke Er ikke engang sikker på hvad det er

Nu kan jeg ikke garantere at det virker, eller om det er noget andet der har virket for os, men gele Royal er et kost tilskud der hjælper på fertiliteten det kan købes i Bilka, føtex, matas og på apotektet. Vi købte det i føtex til sølle 49 kr for 60 tabeletter. Og så to om dagen til dig og manden du kan evt. Læse om det på nettet, det er også kaldet bidronningeføde

Anmeld

28. februar 2013

o1Mutte

pcoramt skriver:

Nu kan jeg ikke garantere at det virker, eller om det er noget andet der har virket for os, men gele Royal er et kost tilskud der hjælper på fertiliteten det kan købes i Bilka, føtex, matas og på apotektet. Vi købte det i føtex til sølle 49 kr for 60 tabeletter. Og så to om dagen til dig og manden du kan evt. Læse om det på nettet, det er også kaldet bidronningeføde

Det vil jeg da lige kigge på.. Det kan da i hvert fald ikke skade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.