Har fået kolde fødder ang skoldkopper.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
8 svar
4 synes godt om
27. februar 2013

Troldemommi

vi skulle have været på besøg her til eftermiddag hos en 3 årig med skoldkopper så johanne også kunne få det, så er det da overstået, men jeg har lige ringet afbud, jeg kan ikke med vilje udsætte min skat for smitte, jeg har tænkt over det hele dagen, så nu må hun få skoldkopper når hun får det og ikke når vi bestemmer det.

Basta

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Monica P skriver:

vi skulle have været på besøg her til eftermiddag hos en 3 årig med skoldkopper så johanne også kunne få det, så er det da overstået, men jeg har lige ringet afbud, jeg kan ikke med vilje udsætte min skat for smitte, jeg har tænkt over det hele dagen, så nu må hun få skoldkopper når hun får det og ikke når vi bestemmer det.

Basta

Monica

Kan du ikke sende nogle til mig så ? Min 9 årig har stadig ikke fået dem og min læge er overbevist om at hun får dem som teenager ! Øv 

Anmeld

27. februar 2013

Muffin_girl

Aisha skriver:

Kan du ikke sende nogle til mig så ? Min 9 årig har stadig ikke fået dem og min læge er overbevist om at hun får dem som teenager ! Øv 

Jeg har ikke haft det, og har stadig ikke. Og nu er jeg 23 ! 

Så krydser da fingre for din datter 

Anmeld

27. februar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
AalborgPigen skriver:

Jeg har ikke haft det, og har stadig ikke. Og nu er jeg 23 ! 

Så krydser da fingre for din datter 

Ai jeg håber ikke hun får det som teenager. Det vil være synd for hende. Og tak hvor er du sød 

Anmeld

27. februar 2013

Laulund87

Nu er Maria 3,3 år og jeg er kommet dertil at nu vil jeg opsøge skoldkopper så hun kan få det overstået.

Synes også det føles lidt mærkeligt at opsøge sygdom, men jeg ved at det bliver værre jo ældre hun er, så jeg ser det som at gøre hende en tjeneste

Anmeld

27. februar 2013

baby012

Er simpelthen lykkelig over at min datter fik det overstået i en alder af 12 måneder.. 

Hun har ingen ar efter dem, og nåede ikke at blive alt for generet af dem  

fik dem selv sent.. Og har rigtig mange ar  

Anmeld

27. februar 2013

LSM

Monica P skriver:

Basta

Monica

Synes det er fair nok ikke at opsøge sygdom, men lige med skoldkopper ville jeg gøre det, det bliver jo værre jo ældre de bliver.
Derudover ville det være så synd hvis de får dem i teenage årene, jeg gik selv i klasse med en, hun fik dem lige op til vi skulle konfirmeres hvilket jeg synes er helt vild synd for hende og hun var selv virkelig træt af det

Anmeld

27. februar 2013

Muffin_girl

Aisha skriver:

Ai jeg håber ikke hun får det som teenager. Det vil være synd for hende. Og tak hvor er du sød 

Kan jeg godt forstå... Jeg er født 10 uger for tidligt.. 

Så jeg er i højrisiko, plus jeg har en kronisk sygdom.: Så jeg har været skide bange for at få det .. Pga.for lavt immunforsvar. Men lægen siger at man som teenager/voksen/gammel skal være ret så uheldig og være syg for at der er en risiko.. Ellers kan man få en vaccine imod det, som man kan få når man bliver ældre.. 

Krydser fingre 

Anmeld

27. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg synes det er fint at du ikke gjorde det. Forstår virkelig ikke at man med vilje vil udsætte sit barn for smitte også selvom at det er meget værre at få skoldkopper jo ældre man er.
Ved godt at folk kun gør det i en god mening men jeg vil simpelthen ikke kunne få mig selv til at udsætte min datter for smitterisiko med vilje. Det kommer når det kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.