Snakker din kæreste med andre om jeres forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
8 svar
1 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder:

Ved I om jeres kæreste snakker med venner eller familie og jeres forhold. Både mht følelser og økonomi? Og i så fald, hvordan har I det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Ved I om jeres kæreste snakker med venner eller familie og jeres forhold. Både mht følelser og økonomi? Og i så fald, hvordan har I det med det?

altså det går jeg da ud fra han gør, det gør jeg også selv - altså det ikke fordi det er det store samtale emne ved familie fødselsdage, men snakker da med min mor om hvordan det går sådan helt generelt osv

det genere bestemt ikke mig hvis han har samme form for samtale med hans mor/far

Anmeld

27. februar 2013

Loa

Nej det tror jeg faktisk ikke.

Men jeg ved det ikke. Har bare svært ved at forestille mig det... Men selvfølgelig måtte han snakke med sine venner hvis der var noget han havde brug for at drøfte.... Bare helst ikke alt

Anmeld

27. februar 2013

Lise

Ja, det tror jeg da

Jeg taler jo med mine veninder om det meste, så jeg håber da også han kan få lidt luft hos sine venner.

Anmeld

27. februar 2013

TeamRocket

Njaa vi snakker gerne med hinanden om forhold og økonomi men vi bryder os ikke om at dele ud af private ting til andre. Feks rager det ikke rigtig nogen hvis vi har en træls periode økonomisk. Og sådan tænker vi begge.

Anmeld

27. februar 2013

MorDk

Ja det ved jeg han gør. Og det sys jeg er OK. Bare han ikke snakker om private ting som jeg f.eks har fortalt ham og som jeg ikke ønsker kommer videre.

Anmeld

27. februar 2013

jydeinden

har jeg absolut ingen ide om jo ved da han snakkede med min farmor om os, og om vores økonomi men derudover pas..

Anmeld

27. februar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Tror han snakker meget lidt om vores forhold, mest generelt hvordan vi har det, gør jeg også. Men hvis der er noget han har behov for at drøfte med familie/venner, er det okay med mig, jeg gør det sammen. 

Anmeld

27. februar 2013

booster_88

Jeg ved ham og hans mor til tider snakker økonomi, men ikke sådan dybde gående . Ellers ved jeg det faktisk ikke helt, det har har vi aldrig rigtig snakket om. Men hvis han gør er det helt ok syntes jeg, men vil da foretrække det var med en kammerat og ikke hans mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.