Blærebetændelse og menstruationssmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej i skønne piger ..
Jeg er anonym , da jeg kender nogle derinde som ikke ved at vi prøver.

Jeg havde min ægløsning for 4-5 dage siden . Jeg fik konstateret blærebetændelse i går , og er i behandling med sulfametizol ..
Jeg plejer ikke at mærke noget til at jeg har blærebetændelse på denne her måde . Det minder om milde mens smerter , som kommer i intervaller ..

Kan det være at det er i forbindelse med graviditet at jeg kan mærke det jeg mærker ??
Har i erfaringer med det ?
Kom endelig med jeres erfaringer. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Trinebaby

Anonym skriver:

Hej i skønne piger ..

Jeg havde min ægløsning for 4-5 dage siden . Jeg fik konstateret blærebetændelse i går , og er i behandling med sulfametizol ..
Jeg plejer ikke at mærke noget til at jeg har blærebetændelse på denne her måde . Det minder om milde mens smerter , som kommer i intervaller ..

Kan det være at det er i forbindelse med graviditet at jeg kan mærke det jeg mærker ??

Hej jeg fik blærebetændelse mens jeg var gravid (som jeg ikk vidste at jeg var) 3 uger senere testede jeg 2 streger sig er nu 10+3 håber da du får to streger hvis det er det st du vil

Anmeld

27. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej i skønne piger ..

Ca. 14 dage efter jeg havde testet positivt havd jeg en masse menssmerter som jeg ikke følte var naturligt, så jeg var en tur til lægen og ganske rigtigt, det var en omgang blærebetændelse der drillede. Nu er jeg 11+4 og har haft det 2 gange indtil videre 

Jeg plejer ellers ikke at kunne mærke blærebetændelse når jeg er gravid, men det giver mig nogle underlige smerter i underlivet denne gang (gjorde det ikke med min datter) 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Ca. 14 dage efter jeg havde testet positivt havd jeg en masse menssmerter som jeg ikke følte var naturligt, så jeg var en tur til lægen og ganske rigtigt, det var en omgang blærebetændelse der drillede. Nu er jeg 11+4 og har haft det 2 gange indtil videre 

Jeg plejer ellers ikke at kunne mærke blærebetændelse når jeg er gravid, men det giver mig nogle underlige smerter i underlivet denne gang (gjorde det ikke med min datter) 

Det er nemlig ikke fordi jeg har smerter , bare en irriterende fornemmelse , og så synes jeg det virker en smule som mens smerter , men er det ikke også tidlig ? , jeg havde jo æl i lørdags ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.