og klokken er ikke engang 11.00.......

æv hvor er jeg bare sur i dag, sådan rigtig ederspændt rasende

Havde en lorte dag igår, og den har slået rødder ind i den her dag!

og det gør mig også sur...at være sur

Var til ekstra scanning igår(får sgu noget for pengene)
Lå der med stængerne i vejret og jamrede over at blive rodet igennem med noget, der mest af alt ligner en stavblender
Hun kunne, som sædvanelig ikke finde venstre æggestok... hun sagde "den er ikke rigtig fotogen" - nå, nu skulle min indvendigeside af kroppen også ha at vide, at den så dum ud på billeder. hurra

sygeplejersken (som ikke var den lækre unge der plejede at være der) måtte ælte/mase min vom, med sin fulde vægt, for at få klemt æggestokken frem - lå sgu der og følte mig som en tube, lidt for tør, tandpasta

Jeg var åbenbart fyldt med vand......så enten har jeg haft ægløsning(meget tidligt) for et af ægene var klappet sammen.... eller også så var det vandcyster (hvad fanden er det?)
Men der var 2 fuldfede æg tilbage

.. men hun sagde inserminerigen i morgen tæller nok ikke med... og skal til ekstra blodprøver.... åhhh.........mig der hader nåle

så var jeg på kursus... det var ok hyggeligt...men duer bare ikke til at sidder stille så længe. Mit røvhul gik seriøst i krampe!

AV for satan!!... fløj op af stolen og ud af lokalet...det ville ingen ende(he he he ende) ta´!... prøvede at gå krampen væk ude på gangen... men det virker sgu ikke som hvis det havde været en fod!

efter kursus var jeg til MUS samtale.... sikke en omgang spild af tid- fik absolut intet fornuftigt ud af det.... kun
utak er den tros løn 
så var jeg til generalforsamling... gab....... var ligefrem hysterisk glad for at være nød til at smutte, for havde jo medicin der skulle tages

så da jeg endelig ramte matriklen igår var jeg gennemtærret af dårlige oplevelser

og kunne ikke sove......... så sidder nu som en olm zombi og hade alt...... og har i løbet af denne brok-tråd ædt yderligere 2 romkugler...
så i morgen kan jeg så være sur på vægten........... skod dag!!.....