er sur....og har trøstet mig med 4 romkugler.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
2 synes godt om
27. februar 2013

gædde/gitte

og klokken er ikke engang 11.00.......

æv hvor er jeg bare sur i dag, sådan rigtig ederspændt rasende Havde en lorte dag igår, og den har slået rødder ind i den her dag! og det gør mig også sur...at være sur

Var til ekstra scanning igår(får sgu noget for pengene)
Lå der med stængerne i vejret og jamrede over at blive rodet igennem med noget, der mest af alt ligner en stavblender
Hun kunne, som sædvanelig ikke finde venstre æggestok... hun sagde "den er ikke rigtig fotogen" - nå, nu skulle min indvendigeside af kroppen også ha at vide, at den så dum ud på billeder. hurra

sygeplejersken (som ikke var den lækre unge der plejede at være der) måtte ælte/mase min vom, med sin fulde vægt, for at få klemt æggestokken frem - lå sgu der og følte mig som en tube, lidt for tør, tandpasta

Jeg var åbenbart fyldt med vand......så enten har jeg haft ægløsning(meget tidligt) for et af ægene var klappet sammen.... eller også så var det vandcyster (hvad fanden er det?)

Men der var 2 fuldfede æg tilbage .. men hun sagde inserminerigen i morgen tæller nok ikke med... og skal til ekstra blodprøver.... åhhh.........mig der hader nåle

så var jeg på kursus... det var ok hyggeligt...men duer bare ikke til at sidder stille så længe. Mit røvhul gik seriøst i krampe! AV for satan!!... fløj op af stolen og ud af lokalet...det ville ingen ende(he he he ende) ta´!... prøvede at gå krampen væk ude på gangen... men det virker sgu ikke som hvis det havde været en fod!

efter kursus var jeg til MUS samtale.... sikke en omgang spild af tid- fik absolut intet fornuftigt ud af det.... kun utak er den tros løn

så var jeg til generalforsamling... gab....... var ligefrem hysterisk glad for at være nød til at smutte, for havde jo medicin der skulle tages

så da jeg endelig ramte matriklen igår var jeg gennemtærret af dårlige oplevelser og kunne ikke sove......... så sidder nu som en olm zombi og hade alt...... og har i løbet af denne brok-tråd ædt yderligere 2 romkugler...
så i morgen kan jeg så være sur på vægten........... skod dag!!.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

tarkoflen

Øv en lang lortedag! Kender dem godt og det gør det bestemt ikke bedre, at man er prop fyldt med hormoner og andet sjovt!

Hvis romkugler kan hjælpe til at gøre dagen i dag bare lidt bedre, jamen så guf løs! Du skal jo have noget til at løsne op for krampen i røvhullet, hvis den skulle komme igen

Jeg har også ufotogene æggestokke, som er noget svære at finde frem til, rimelig træls at være ufotogen både indvendig og udvendig! Men hva' det hele skal vel passe sammen!

Jeg håber romkuglerne får løftet din dag til et tåleligt niveau og så har de jo udrettet mirakler og derfor spist med et godt formål

Anmeld

27. februar 2013

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Øv en lang lortedag! Kender dem godt og det gør det bestemt ikke bedre, at man er prop fyldt med hormoner og andet sjovt!

Hvis romkugler kan hjælpe til at gøre dagen i dag bare lidt bedre, jamen så guf løs! Du skal jo have noget til at løsne op for krampen i røvhullet, hvis den skulle komme igen

Jeg har også ufotogene æggestokke, som er noget svære at finde frem til, rimelig træls at være ufotogen både indvendig og udvendig! Men hva' det hele skal vel passe sammen!

Jeg håber romkuglerne får løftet din dag til et tåleligt niveau og så har de jo udrettet mirakler og derfor spist med et godt formål

ja....... har hårdnakket påstået at jeg intet mærker til homonerne......... meeeeeeeennnnnnn............. er sgu vist lidt prikkens

romkuglerne kom med en pris...... kvalme og mavepine( tror da fanden der er 500g)....... men havde jeg haft 7, så havde jeg sgu nok ædt den sidste alligevel....

Anmeld

27. februar 2013

tarkoflen

gædde/gitte skriver:

ja....... har hårdnakket påstået at jeg intet mærker til homonerne......... meeeeeeeennnnnnn............. er sgu vist lidt prikkens

romkuglerne kom med en pris...... kvalme og mavepine( tror da fanden der er 500g)....... men havde jeg haft 7, så havde jeg sgu nok ædt den sidste alligevel....

Tjah det er jo forskelligt om man reagerer eller ej!

Var romkuglerne i det mindste mavepinen værd?

Jeg har lige spist en kinder mælkesnitte, og jeg har ingen god undskyldning

Anmeld

27. februar 2013

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Tjah det er jo forskelligt om man reagerer eller ej!

Var romkuglerne i det mindste mavepinen værd?

Jeg har lige spist en kinder mælkesnitte, og jeg har ingen god undskyldning

ja det var de fik fat i de gode saftige ny lavet

men skræmmende at tænke på at der går 4 gamle morgenkager til en romkugle... for så har jeg lige spist

24 morgenkager!!!

Anmeld

27. februar 2013

tarkoflen

gædde/gitte skriver:

ja det var de fik fat i de gode saftige ny lavet

men skræmmende at tænke på at der går 4 gamle morgenkager til en romkugle... for så har jeg lige spist

24 morgenkager!!!

Åhh der er altså ikke noget som friske romkugler (eller trøfler, som det hedder her i Århus) vi bor alt for tæt på en af Århus' bedste bager der laver verdens bedste trøffelstang, den er vanedannende og det er altså skidt, når man bor 100 meter derfra

24 morgenkager er da en sjat, meeen altså det kan jo smutte det skidt

Anmeld

27. februar 2013

N&D

sende dig lig en masse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.