Hvordan forstår i det her brev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2013

Anonym trådstarter

"Boligsikring til lejebolig

Den 1. marts 2013 er der foretaget en ændring vedrørende afdrag.

Boligsikring for marts måned 2013: 1220 kr.

Udbetaling vil ske til boligselskab/udlejer.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Boligstøttekontoret"

Jeg forstår ikke helt.. Skal vi betale 1220 kroner i afdrag i marts, eller får vi 1220 kroner i boligstøtte i marts? Er total forvirret! Og selvfølgelig har boligstøttekontoret lukket om onsdagen, ligesom pladsanvisningen, som jeg også ville have fat i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

modesty

I får 1220 kr. i sikring, som bliver udbetalt til jeres udlejer (som så trækker beløbet i jeres husleje, går jeg ud fra).

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

I får 1220 kr. i sikring, som bliver udbetalt til jeres udlejer (som så trækker beløbet i jeres husleje, går jeg ud fra).

Nåeh! Jeg troede et øjeblik vi skulle af med 1220 kroner, fordi ordet "afdrag" stod der. Det er lidt bedre den anden vej

Anmeld

27. februar 2013

Karina84

Ehm jeg vil bare forstaa det som at i nu faar 1220kr i boligstøtte og ikke andet?

Hvis man bor i en boligforening plejer de at sende pengene derhen og saa betaler man bare det mindre i husleje 

Anmeld

27. februar 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Ehm jeg vil bare forstaa det som at i nu faar 1220kr i boligstøtte og ikke andet?

Hvis man bor i en boligforening plejer de at sende pengene derhen og saa betaler man bare det mindre i husleje 

Ja, det er også sådan det plejer at foregå, jeg blev bare forvirret fordi der stod noget om afdrag. Vi betaler nemlig lidt af på for meget udbetalt boligstøtte på den gamle lejlighed. Ikke de store kroner og ører, jeg tror bare de trækker lidt fra vores nuværende boligstøtte om måneden. Så det var derfor jeg blev forvirret over det med afdrag, når der på samme tid stod at vores boligstøtte for marts var sådan og sådan.. Rodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.