Hvad lavede jeres mænd/kærester under veerne/fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

LilleChelle

Min kæreste læste til eksamen :p 

- Det var planlagt at han skulle bruge lørdagen på at læse til eksamen om tirsdagen. 

Så han havde hans computer med ind på fødegangen og sad og læste og tog en prøve som skulle beståes for at kunne få lov at gå til eksamen :p Behøver jeg at sige det var den prøve han havde fået færrest procent rigtige(95%) og som havde taget længest tid at tage Han bestod om tirsdagen med et 12-tal  

Da jeg var i badekaret, sad han ude hos mig med hans computer  

Min mor var der også og hun hentede saftevand, kolde klude og sad ellers bare for enden af sengen og snakkede lidt med mig  

Kæresten var ovre og holde i hånd under akupunkturen og steriltvandspaplerne. Og ellers var han der når jeg bedte om det  

Der var ret god stemning under det hele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

vitapigen

Fra vandet gik til fødsel tog det næsten 24 timer Vandet gik ved midnat og efterfølgende var der ingen af os der kunne sove. Vi lå i sengen og så Krøniken som vi havde lånt. Vi fik kun 2 timers søvn inden veerne startede.

På sygehuset var han der bare for mig, selvom jeg lukkede mig helt ind i mig selv under veerne. Men det var fantastisk bare at vide at han var der for mig. Han var lige nede og købe nogle aviser. Da jeg fik min epi-blokade fik jeg lov til at sove et par timer, og der gik han en tur ned i anlægget ved siden af sygehuset. Men ellers var han hos mig under det hele.

Han synes det var mange timer, men det var ikke det værste for ham... det var at se mig med så mange smerter. Det kunne han slet ikke holde ud.

Anmeld

27. februar 2013

kbm1

siljes fødsel tog 52 timer og udover at han skulle ryge 3 gange tror jeg så var han ved min side og gav mig den fulde opmærksomhed.. er stolt af min mand at han kun tænkte på mig på trods af det tog så lang tid

Anmeld

27. februar 2013

Tona

1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Min fødsel tog 18 timer og i den tid sad min dejlige mand ved min side og snakkede og snakkede og snakkede. Jeg kunne ikke magte noget fysisk kontakt (sådan bliver jeg når jeg har ondt), men vi snakkede en del når jeg kunne rumme det. Ellers smurte han madder til mig og hældte drikkevarer op osv.

Han tog nogle pauser hvor han var ude og ryge eller ude at gå lidt omkring, men der var min veninde så hos mig, som også var med til fødslen.

Jeg tror ikke at han ville have kunnet samle sig omkring nogen form for underholdning, for han var vist ligeså meget oppe at køre som mig og det kræver virkelig meget psykisk af en mand at stå model til at man har så mange smerter uden at han kan gøre noget for at forhindre det. Det kræver meget for manden at være til stede i.

Til dagene på barselsgangen havde vi heller ingen underholdning med. Der var et fjernsyn, men det var knap nok at vi tændte for det. Det krævede så meget at være lille familie og tage os af vores datter og lære hende at kende og så kom der også familie og besøgte os.

Anmeld

27. februar 2013

Clisolka

1990h skriver:

Udover at de selvfølgelig var søde og holde i hånden og komme med en klud til hovedet. men jeg tænker dem der måske har ligget med veer i maange timer. Hvad lavede jeres mænd derimens. havde han noget underholdning med? Havde han generelt noget underholdning med i de dage i lå på barslens gangen. tænker blade eller sådan noget..

Jeg lå med veer på fødegangen i 15 timer, så vi skiftevis sov, snakkede og spillede spil...

Jeg var indlagt 5 dage efter fødslen, og der havde vi en masse blade med til mig når Bella sov og min bærbare - det kan hurtigt blive kedeligt hvis man kun ser tv  Ellers udforskede vi sygehusets gange 

Anmeld

27. februar 2013

1990h

årh kan ikke lige svare jer alle

men det lyder da til at de mænd bare er fantastiske at have med

jeg tror jeg køber lidt bil magasiner til ham. han kan godt lide biler og americaner biler og køber så sjælendt selv blade. så er der da en lille back up

Anmeld

27. februar 2013

TeamRocket

Jeg havde pakket bærbar og snaks til ham så han sad og slappede af ved computeren imens jeg havde lidt me time i badet på sygehuset :-) synes selv jeg er en ret go kæreste ;-) da det gik rigtig igang kom han over og holdet i hånd og gav mig ilt maske og heppede :-) men vi var også indlagt og tidligere havde vi siddet sammen og set en sæson af how i met your mother :-P

Anmeld

27. februar 2013

Muffinmus

Han læste blade:-D og holdt i hånden i ny og næ.
Ved den sidste sad han faktisk og læste jumbobøger:-)hvilket var fint nok, havde rimeligt styr på det:-D

Anmeld

27. februar 2013

1990h

TeamRocket skriver:

Jeg havde pakket bærbar og snaks til ham så han sad og slappede af ved computeren imens jeg havde lidt me time i badet på sygehuset :-) synes selv jeg er en ret go kæreste ;-) da det gik rigtig igang kom han over og holdet i hånd og gav mig ilt maske og heppede :-) men vi var også indlagt og tidligere havde vi siddet sammen og set en sæson af how i met your mother :-P

det var altså også lidt det jeg havde i tankerne..
at købe lidt blade og hygge og gemme det i tasken uden han ved det,hvis veerne skulle trække voldsomt ud. nu ved jeg ikke om der trådløs net på sygehuset men så pakke min tablet, ellers har han sin mobil..

Anmeld

28. februar 2013

LucieDelPesto

Jeg havde stærke veer allerede herhjemmefra hvor han faktisk gik og gjorde rent plus lavede mad til mig :p. på sygehuset lå jeg i 12 timer inden jeg måtte presse, men han havde absolut ingen underholdning med! han var meget optaget af at følge med og tror han var bekymret da jeg havde så ondt og havde alt for tidlige presseveer osv.. (fra starten faktisk) jeg sagde dog til ham allerede herhjemme fra at det var okay hvis han havde brug for luft under forløbet og 2 gange i løbet af de 12 timer var han lige ude og ryge en smøg (fy fy) ellers fik han en kop kaffe undervejs og var ligeså meget med som mig (eller... ja så meget han nu kunne være) gav mig saftevand hele tiden osv. Vi blev indlagt pga noget vejrtræknings besværs noget vores datter havde, og jeg havde pakket en bog med til ham i sygehus tasken... den blev han glad for der god fødsel håber det hjælper lidt... tror det kommer an på hvem man er som person hvad man har brug for af underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.