Barselsgave til tvillingegravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. februar 2013

Mussen2

Min super dejlige veninde skal meget snart have tvillinger. Hun har et barn i forvejen.

Jeg vil så gerne give hen en super barselsgave, gerne noget hun virkelig bliver glad for og som er lidt specielt forhold til det at have tvillinger. Det kan være noget særlig. Udstyr hun ikke selv har.

Har i en ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

twinny

Et klippekort til børnepasning eller hjælp i hjemmet enten madlavning eller oprydning.

Anmeld

27. februar 2013

Mussen2

twinny skriver:

Et klippekort til børnepasning eller hjælp i hjemmet enten madlavning eller oprydning.

Ja, den har jeg også selv tænkt på...eller en masse hjemmelavet mad til fryseren:-) Jeg har selv et børn på 3 og 1 år, så har sgu ikke det store overskud selv til masser af pasning, rengøring osv. Det kniber faktisk i eget hjem

Men mad og så vil jeg gerne give en gave som man som tvillingemor bare tænker det er en fed gave.

Nogen ide

Anmeld

27. februar 2013

serinasmor

Mussen2 skriver:

Ja, den har jeg også selv tænkt på...eller en masse hjemmelavet mad til fryseren:-) Jeg har selv et børn på 3 og 1 år, så har sgu ikke det store overskud selv til masser af pasning, rengøring osv. Det kniber faktisk i eget hjem

Men mad og så vil jeg gerne give en gave som man som tvillingemor bare tænker det er en fed gave.

Nogen ide

en tvillingeslynge (pakke)... http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1087

tænker det kan være svært at få frie hænder på andre måder (ved godt det ikke er den billigste gave)

Anmeld

27. februar 2013

Mussen2

serinasmor skriver:

en tvillingeslynge (pakke)... http://www.mamaslife.dk/product.asp?product=1087

tænker det kan være svært at få frie hænder på andre måder (ved godt det ikke er den billigste gave)

Mega fed ide. Selvfølgelig lidt dyrt, men måske det kan findes brugt. Hun har dog aldrig været til de slynger/vikler trods det jeg har slået på tromme for det.....

Så ved ikke om jeg tør

Anmeld

27. februar 2013

AlberteSophie

twinny skriver:

Det ville jeg har sat stor pris på! Fantastisk ide 

Anmeld

28. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde fik tvillinger for et par år siden, og der var vi en flok venner der fyldte deres fryser med 3 slags nem aftensmad der bare lige sku sættes i ovnen, boller og kage. Det blev de mega glade for.

Også er vi jo en lille nørkleklub, så vi lavede alle en lille ting til en uro til begge babyer, og syede sengetøj til dem! Deres storebror på 2 år, fik også et sæt sengetøj. Vh stine

Anmeld

28. februar 2013

Studerendemor

Mussen2 skriver:

Mega fed ide. Selvfølgelig lidt dyrt, men måske det kan findes brugt. Hun har dog aldrig været til de slynger/vikler trods det jeg har slået på tromme for det.....

Så ved ikke om jeg tør

Det kunne også være en stræk-vikle, som i princippet bare er et langt stykke stof i stretch. Hvis du har en symaskine og 20 min. til overs, har jeg en "opskrift" og målene på en, som jeg kan skrive til dig. Jeg ved, fra mine veninder med tvillinger, at det er en stor hjælp, at kunne bære rundt på børnene og samtidig have hænderne fri. 

Ellers måske en tvillinge ammepude...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.